דירה – ביטוח משכנתא, שגרת חיסכון

עוברים לשגרת חיסכון עם ביטוח משכנתא של AIG

שיעור התעסוקה כבר משפיע על שווקי הדיור והמשכנתאות. השיקולים לגבי רכישת דיור, מעבר דירה, ולקיחת משכנתא משתנים. דבר אחד בטוח – זה הזמן לחסוך

אין כל ספק כי האירועים האחרונים בכלכלה העולמית, שעדיין לא חזרה לשגרה מלאה, ישפיעו גם על שווקי הנדל"ן. עדיין לא ברור איך, אבל השפעה תהיה.

לשם המחשה: אחת האפשרויות הנדונות היא שינויים בשווקי המשרדים, כתוצאה מהאצת והרחבת המעבר לעבודה מהבית. האם בנייני משרדים יוסבו לבנייני מגורים? האם מגמה כזאת תוזיל את מחירי הדיור והמשכנתאות?

הדברים, כאמור, עדיין נזילים, אבל מי שמתכננים לרכוש דירה או בית, או מי שיש להם משכנתא, צריכים להיות ערניים להתפתחויות. כלומר, לעקוב אחרי מדורי הכלכלה והפיננסים במדיה.
שינויים בשוק המשכנתאות יכולים להשפיע, למשל, על ההחלטה האם "למחזר" משכנתא קיימת במטרה לשפר את התנאים ולהוזיל את ההחזר החודשי.

אחד הגורמים שכבר משפיעים על שווקי הדיור והמשכנתאות הוא שיעור התעסוקה.
במצב של אי וודאות לגבי גובה ההכנסה ויכולת ההשתכרות – לשכירים בגלל חל"ת או אפילו פיטורים, ולעצמאים גלל ירידה בפעילות העסקית – השיקולים לגבי רכישת דיור, מעבר דירה, ולקיחת משכנתא צפויים להשתנות.

דבר אחד בטוח – זה הזמן לחסוך.

איך לחסוך במשכנתא?

העלות החודשית של המשכנתא מורכבת משני חלקים: החזר ההלוואה (קרן וריבית) ותשלומי ביטוח המשכנתא (ביטוח מבנה וביטוח חיים).

בכל מה שקשור לחלק הראשון, ניתן לחסוך ע"י שיפור תנאי המשכנתא שאתם צריכים על מנת לרכוש את הדירה שאתם רוצים.
כדאי לשקול ייעוץ של מומחה משכנתאות, בין אם אתם מחפשים משכנתא חדשה ובין אם אתם רוצים לשפר משכנתא קיימת.

את עלויות ביטוח המשכנתא אתם יכולים לחתוך מיידית, אם אתם בוחרים בביטוח משכנתא של AIG, ביטוח המשכנתא הזול בישראל עפ"י מחשבון ביטוח חיים של משרד האוצר.

  • עדיין אין לכם משכנתא? השוו ותבחרו.
  • כבר יש לכם משכנתא? השוו והעבירו.

זה כדאי, ממש כדאי. כל סכום שתחסכו בעלות החודשית של ביטח המשכנתא, יצטבר לחיסכון משמעותי – אלפי ועשרות אלפי שקלים – לאורך חיי המשכנתא.

חבל על כל שקל ועל כל רגע! פנו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לביטוח משכנתא, בדרך הנוחה לכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים