נגישות
נגישות
פניות הציבור
קבלו הצעת מחיר מנציג

כיסוי לסיכוני מים (נזקי צנרת)  

    *בכפוף לרכישת הכיסוי

    בדוק אם רכשת כיסוי לסיכוני מים (נזקי צנרת).
    תוכל לברר זאת במוקד השרות בטלפון: 03-9272300 

    פוליסות שנרכשו / חודשו כשתאריך תחילתן הינו עד  2.9.2017

    אם רכשת כיסוי לנזקי מים (נזקי צנרת) באמצעות חברת שחר נזקי צנרת בע"מ, נא התקשר לטלפון 1-800-430-430 או 03-5761212.
        
    אם רכשת כיסוי לנזקי מים (נזקי צנרת) באמצעות חברת פמי פרימיום בע"מ, נא התקשר לטלפון *656 או 03-9535656.

    שרותי האינסטלציה ניתנים ללא תשלום (למעט השתתפות עצמית).

    השרות ניתן 24 שעות ביממה, למעט ביום הכיפורים.

    בשעות הלילה, בשבתות ובחגים – יינתן שירות חירום בלבד.

    חשוב לדעת: 
    במידה וביצעת תיקון באופן פרטי לא תהיה זכאי להחזר כספי. 

    בכל שאלה ו/או הבהרה ניתן לפנות לנציג התביעות במוקד התביעות שלנו בטלפון 03-9272400 או באמצעות דוא"ל claims@aig.co.il 

    פוליסות שנרכשו / חודשו כשתאריך תחילתן החל מ- 3.9.2017

    אם רכשת כיסוי לנזקי מים (נזקי צנרת) באמצעות שרברב שבהסדר,
    נא התקשר לטלפון  03-9272354.
    הנציג יפתח דיווח אודות האירוע ובהתאם לנסיבות ולנזק.  
    תוכל לבחור שרברב מתוך רשימה של שרברבים הנותנים שירות
    באזור מגוריך.
    להלן קישור לרשימת השרברבים : 
    http://212.143.252.254:40000/Natav_Site/Plumbers?IC=6

    שרותי האינסטלציה ניתנים ללא תשלום (למעט השתתפות עצמית).

    השרות ניתן 24 שעות ביממה, למעט ביום הכיפורים.

    בשעות הלילה, בשבתות ובחגים – יינתן שירות חירום בלבד.

    חשוב לדעת:  
    במידה
    וביצעת תיקון באופן פרטי לא תהיה זכאי להחזר כספי.

     
    כיסוי סיכוני מים (נזקי צנרת) מורחב /  "כל שרברב"  - שרברב פרטי

    *בכפוף לרכישת הכיסוי 

    אם רכשת כיסוי לסיכוני מים (נזקי צנרת)
    באמצעות שרברב שנבחר על-ידך (כל שרברב / שרברב פרטי)
    פנה למוקד התביעות של חברתנו בטלפון 03-9272400.

    המוקד עומד לרשותך בכל ימות השבוע מהשעה 8:00 ועד השעה 18:00 וביום שישי עד השעה 12:00.

    נציג התביעות יפתח דיווח אודות האירוע ויסביר לך את המשך התהליך.

    עד לקבלת אישור לתיקון, עליך לבצע כל פעולה סבירה שיכולה להקטין נזקים, כגון שאיבת מים, סגירת ברז המים המרכזי (שיבר) ופעולות להקטנת הנזק.

    אין לזרוק רכוש שניזוק עד להצגתו בפני נציג החברה.

    במקרה בו מונה שמאי, בעת ביקור השמאי או לאחריו, תתבקש להעביר לשמאי אסמכתאות התומכים  בתביעתך.

    מספר ימים לאחר מועד הדיווח על הנזק, תקבל הודעת טקסט עם פרטי ההתקשרות הישירים של מיישב התביעה האישי אשר יטפל בתביעתך.

    במידת הצורך ובהתאם לנסיבות האירוע ייתכן שישלח מומחה נוסף לצורך מתן חוות דעתו.

    את המסמכים ניתן לשלוח לכתובת המייל  claims.doc@aig.co.il

    לאחר קבלת מלוא המידע והמסמכים הדרושים וכן חוות דעת שמאי(במידה ומונה), יבדוק מיישב התביעה את תביעתך ואת זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה.

    בכפוף לקיום כיסוי ביטוחי ואישור הנזק, ישולמו תגמולי הביטוח, בניכוי השתתפות עצמית, תוך 30 יום ממועד קבלת מלוא הפרטים והמסמכים הדרושים.

    בכל שאלה ו/או הבהרה ניתן לפנות לנציג התביעות במוקד של חברתנו בטלפון 03-9272400 או באמצעות דוא"ל claims@aig.co.il