נגישות
נגישות
פניות הציבור
קבלו הצעת מחיר מנציג

תביעה במקרה של פריצה לרכב

שלב ראשון
יש לפנות למשטרת ישראל על מנת להגיש תלונה.
פנה למוקד התביעות של AIG ישראל בטלפון 03-9272400,
הטלפון עומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 8:00-18:00. וביום שישי בין השעות 8:00-12:00. למקרים דחופים ועזרה בחירום תוכל לפנות למוקד שירותי זהב 24 שעות ביממה (למעט יום כיפור) בטלפון 1800-430-430.

לפני שאתה מתקשר, וודא כי מצויים בידך הפרטים הבאים :

  • מספר ת"ז של בעל הפוליסה/מספר הפוליסה
  • מספר הרישוי של הרכב
  • תיאור האירוע
  • שמות, כתובות ומספרי טלפון של עדים לאירוע, במידה וישנם

שלב שני

  •  נציג התביעות יפתח דיווח, ויסביר לך את המשך התהליך.
  • במידה והרכב אינו במצב המאפשר את הבאתו למוסך, אם רכשת כיסוי גרירה, נציג התביעות יזמין עבורך גרר שיפנה את רכבך ממקום האירוע אל המוסך.
  • שמאי מרשימת שמאי החוץ יישלח למוסך על מנת לבצע הערכת נזק לרכב ובדיקת מיגונים. (לקבלת רשימת שמאי החוץ ראה קישורים)
  • בגמר התיקון תתבקש לשלם את עלות התיקון. עליך להעביר לשמאי את החשבוניות.
  • AIG ישראל תשלם את נזקיך בניכוי ההשתתפות העצמית תוך 10 ימי עסקים מקבלת כל המסמכים.

שלב שלישי

לצורך טיפול בתביעתך, תתבקש להעביר את המסמכים הבאים:

את המסמכים ניתן לשלוח לכתובת המייל claims.doc@aig.co.il