מנהל/ת מחלקת שירות
תיאור התפקיד
- אחריות כוללת לעמידה ביעדים המחלקתיים כולל היבטים כמותיים, איכותיים ותפעוליים, קביעת יעדים ומעקב אחר ביצוע משימות.
- הבניית והטמעת שגרות ניהול לרבות ביצוע בקרה שוטפת על הפעילות.
- ניהול והובלת מנהלי תחומים וראשי צוותים לעמידה ביעדים תוך חניכה, משוב ומיקוד בתהליכי הדרכה, פיתוח אישי ושימור עובדים.
- פיתוח אישי ומקצועי של הסגל הניהולי במחלקה.
- יזום והובלת תהליכי שינוי ושיפור ביצועים והישגים על בסיס נתונים וניתוחים אנליטיים .
- עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים ושותפים עסקיים, רתימתם והנעתם.
- ביצוע שגרות ניהול ובניית תהליכי עבודה במחלקה תוך ייעול ושיפור תהליכים והישגים.
- בחינה שוטפת של רמת הידע והמקצועיות בצוותים ומילוי פערי ידע.
- ניהול וטיפול שוטפים בנושאי משמעת.
דרישות התפקיד
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקד שירות /מחלקת שירות טלפוני שמונה עשרות נציגים - חובה.
- ניסיון בניהול ישיר של מנהלים בדרג ביניים – חובה.
- ידע והבנה באקסל ויכולת ניתוח נתונים.
- ידע וניסיון בתחום הביטוח - יתרון .
- יכולת הנעת עובדים ומנהלים והובלה להישגים.
- ראיה מערכתית.
- יכולת למידה עצמית.
- יכולת קבלת החלטות ועצמאות.
- אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, דיבור וכתיבה).
* המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: מלאה
היקף משרה: מלאה