כבודה - נסיעות לחו"ל

לעבוד ב-AIG

מחפשים מקום שכיף לעבוד בו, עם אופק להתפתחות ותנאים מעולים?
אנחנו משוחדים קצת, אבל נראה לנו שזה המקום

  • תנאים מעולים ושכר גבוה
  • אפשרויות קידום
  • מגוון מסלולי קריירה

משרות פנויות

תיאור התפקיד

  • קבלת פניות מסוכנים למתן הצעה לביטוח רכוש וחבויות.
  • בחינה ולמידה של החברה והסיכונים אליהם היא חשופה.
  • ביצוע אנליזה והערכת רמת הסיכון.
  • קביעת תנאי הצעת הביטוח.
  • ניהול מו"מ עם הסוכן במטרה לסגור את הצעת הביטוח.
  • טיפול בפוליסות קיימות במהלך השוטף של שנת הביטוח ( תוספות, שינויים, חידושים).
  • מתן מענה מקצועי לסוכנים, יציאה לפגישות עם סוכנים לחיזוק הקשר והדרכות שוטפות.
  • עבודה על מפרטים מול יועצי ביטוח.
  • עבודה שוטפת ויומיומית מול ההנהלה המקצועית בחו"ל.

דרישות התפקיד

  • תואר ראשון - חובה.
  • תואר בלימודי כלכלה/משפטים/מנהל עסקים - יתרון משמעותי.
  • היכרות עם פוליסות ביטוח מסחרי - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בתפקיד דומה בחברת ביטוח - יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (קריאה, כתיבה ודיבור).
  • עצמאות ויכולת קבלת החלטות לצד עבודת צוות.
  • יכולת שכנוע וניהול מו"מ.
  • עבודה בסביבה מרובת משימות ועומסים.
* המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: מלאה

הגישו מועמדות למשרה

    תיאור התפקיד

    • ביצוע בקרות על שיחות המכירה בחברה.
    • ווידוא עמידה בכללי הרגולציה והארגון, ויישומם בשיחות המכירה.
    • השתתפות בדיונים רוחביים ועבודה מול ממשקים שונים בארגון.
    • ניתוח, הפקת לקחים בתהליכים וביצוע מעקב לבחינת שיפור.
    • עבודה במשרה מלאה והיברידית (יומיים בשבוע מהבית, קיימת גמישות בשעות).

    דרישות התפקיד

    • ניסיון בתפקידי שירות לקוחות- יתרון משמעותי.
    • יכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה מאד.
    • ידע בשימוש בדו"חות אקסל- יתרון.
    • יכולת לבצע ריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים.
    • יכולת ירידה לפרטים, יסודיות.
    • אחריות, מסירות.
    • יכולת עבודה בצוות.
    • דיסקרטיות.
    * המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד
    היקף משרה: מלאה

    הגישו מועמדות למשרה

      תיאור התפקיד

      • בניית דוחות ומודלים אקטואריים, דוחות BI ותחזוקת הדוחות קיימים.
      • עבודה משותפת עם חטיבת המכירות בחברה (פתיחה ועדכון דגמי רכב חדשים/מענה מקצועי).
      • ניתוח נתונים ומגמות שוק, הסקת מסקנות והכנת המלצות חיתום ושיעורי פרמיה לתמיכה ברווחיות העסק.
      • הדמיית שינויים בתמחור וביצוע בדיקות כדי לאמת יישום של שינויים שבוצעו.
      • עבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים בתוך החברה כגון: כספים, ניהול סיכונים, חיתום, מערכות מידע, יחידות עסקיות ועוד.
      • עבודה עם סביבת BIG Data הדורשת ניתוח באופן קפדני, מתודי ומתועד.
      • אופטימיזציה מתמדת עבור הנהלים, השיטות והתהליכים הקיימים שלנו.
      • ייעול שיטות העבודה והתהליכים הקיימים.

      דרישות התפקיד

      • ניסיון כאקטואר/ אנליסט אקטואריה/ אנליסט.
      • בוגר/ת לימודי אקטואריה/ מתמטיקה/ כלכלה/ סטטיסטיקה – יתרון.
      • ניסיון בביטוח אלמנטרי - יתרון.
      • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.
      • שליטה גבוהה ב- Excel – חובה.
      • ידע בתכנות SPSS ו SQL.
      • ניסיון בבניית דוחות ב- Tableau– יתרון משמעותי.
      • יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
      * המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד
      היקף משרה: מלאה

      הגישו מועמדות למשרה

        תיאור התפקיד

        • ניהול מחלקה של רואי חשבון ומנהלי חשבונות כדי לעמוד בכל משימות החשבות בחברה.
        • אחריות על ניהול הספרים של החברה לפי IFRS ולפי US GAAP , כולל הכנה דוח כספי סטטוטורי לציבור, רבעוני ושנתי. ודיווחים רגולטוריים פיננסיים (חודשי, רבעוני, שנתי).
        • אחריות על דיווחים חודשיים ורבעוניים לחברת האם לצורך הכנת דוחות בחברה הגלובלית לפי US GAAAP.
        • אחריות על תזרים המזומנים של החברה.
        • ניהול ובקרה על תהליכים (SOX).
        • הכנה דוח המס השנתי.
        • ניהול בקרות ודיווח השקעות (ניהול בק אופיס, דיווחי IC).
        • אחריות על פיקוח ואישור תשלומי החברה (תביעות, ספקים, עובדים).
        • שליטה ופיקוח על חובות (גביית כרטיסי אשראי, גיול חובות).
        • יישום תקן IFRS 17.
        • סקירה ובקרה על חישובי כושר הפירעון וניהול הון החברה.

        דרישות התפקיד

        • רואה/ת חשבון מוסמך/ת בעל 5 שנות ניסיון ומעלה כחשב בחברות ביטוח ישראליות.
        • ידע רב בתקני IFRS ו-US GAAP הקשורים לחברות ביטוח.
        • ניסיון ניהולי חזק, מיומנויות תקשורת, יכולות קבלת החלטות ופתרון בעיות, מיומנויות הערכת סיכונים וראייה עסקית.
        • יכולת עבודה מול ממשקים בכירים ומרובים בסביבה מרובת משימות.
        • אנגלית ברמה גבוהה מאד (יכולת התנסחות בכתב ובע"פ באופן שוטף)
        • שליטה בכלים של Microsoft בדגש על Excel.
        * המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד
        היקף משרה: מלאה

        הגישו מועמדות למשרה

          תיאור התפקיד

          • אחריות על חישוב תמריצים, הכנת דוחות, ביצוע תשלום ובקרה-במערכת האינסנטיב.
          • בנייה ותחזוקת תוכניות, אפיון, מיכון והטמעה בתוך מערכת אינסנטיב.
          • לקיחת חלק בפרויקטים מחלקתיים/ אגפיים.
          • מתן מענה למנהלים בתחום התמריצים.
          • התנהלות מול ממשקים רבים בחברה כגון הנהלה בכירה, כספים, מנהלי מחלקות, IT, ועוד.
          • התנהלות מול גורמים גלובליים לפי צורך.

          דרישות התפקיד

          • ניסיון בחישוב תמריצים או אנליזה – חובה
          • ניסיון במערכת אינסנטיב – חובה.
          • היכרות עם מוקדי שירות או מכירה  – חובה.
          • שליטה ב- Office ובאקסל בפרט- חובה.
          • עמידה בלוחות זמנים.
          • תואר ראשון בתחום הפיננסי – יתרון.
          • חשב שכר- יתרון.
          • יכולת אנליטית גבוהה.
          • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.
          • יכולת למידה עצמאית ,יכולת הנעה עצמית, יחסי אנוש טובים.
          • אחריות, יסודיות, ראייה רחבה.
          * המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד
          היקף משרה: מלאה

          הגישו מועמדות למשרה

            הורדת מסמכים