ביטוח סייבר נכנס לתיק הביטוח המסחרי

סייבר – החדשנות משפיעה גם על עולם הביטוח

היקף פשעי הסייבר בעולם הוא למעלה מ-100 מיליארד דולרים בשנה. כחצי מיליארד חברות נחשפות בכל שנה. הגיע הזמן לחשוב על ביטוח סייבר

עפ"י נתוני חברת אבטחת המידע הבינלאומי סימנטק, היקף פשעי הסייבר בעולם הגיע ל-113 מיליארד דולרים בשנה. ההערכות הן כי מספר החברות שנפגעות בכל שנה מפשעי סייבר מתקרב לחצי מיליארד. העלות לכל לקוח של חברות אמריקניות שחשבונו הותקף עומדת על 227 דולרים, פי כמה מעלות הנזק של נפילת מערכת או שגיאת אנוש.

סיכוני הסייבר הם חלק משגרת היום של אנשי מערכות מידע בתאגידים וחברות. כאמור, הסיכונים מתחלקים לארבע קבוצות עיקריות: מתקפת סייבר חיצונית, חבלה פנימית, כשל מערכתי וטעויות אנוש.
הקבוצה הראשונה, מתקפת סייבר של גורמים עוינים מחוץ לארגון, היא הפשע החדש, שנולד כתוצאה ממהפכת התקשורת הדיגיטלית שחושפת את נכסי המידע של חברות, ארגונים ועסקים לסכנות חדשות. היכולת שלנו להיכנס לבנק דרך הטלפון ולחברת הביטוח דרך המחשב, וליהנות מרמת שירות חלומית, מחייבת את החברות להשקעות עצומות באבטחת מידע.
הקצב המהיר של ההתפתחויות, השינויים והחידושים במרחב הדיגיטלי מחייב התעדכנות מתמדת. הלכה למעשה, פתרונות אבטחת המידע של מערכות המידע בארגונים וחברות נמצאים בשדרוג מתמיד, על מנת לתת מענה לאיומים חדשים. גם ההאקרים ופושעי הסייבר משדרגים את עצמם בלי הפסקה.

בטח הבנתם שההתקדמות הטכנולוגית הזאת מלווה בחדשנות ביטוח; ואכן בכל העולם יחד עם התפתחות הסייבר וסיכוני הסייבר, מתפתחים פתרונות ביטוח סייבר.
תאגידים, ארגונים, חברות ועסקים בישראל יכולים לרכוש ביטוח סייבר AIG CyberEdge כחלק ממגוון מוצרי . הפוליסה כוללת מגוון כיסויי ביטוח סייבר והיא מעניקה הגנה לנזקים פיננסיים שעלולים להיגרם כתוצאה מאירועי סייבר:

  • תשלומים לגורמי צד ג' (לקוחות) שנפגעו
  • קנסות רגולטוריים
  • תשלומים למומחי סייבר ויועצים בעת משבר
  • אובדן הכנסות

פוליסת ביטוח סייבר AIG CyberEdge היא פתרון חדשני לכיסוי נזקים פיננסיים ישירים כתוצאה מנזקי אירוע סייבר ומסייעים לטיפול בפגיעה במוניטין של הארגון ובניהול המשבר.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים