איך להעלות את שווי הדירה או הבית

איך להעלות את שווי הדירה והבית – טיפים למתקדמים

מגמות חדשות בענף הנדל"ן יוצרות הזדמנויות עבור בעלי בתים ודירות להשבחת ערך הנכס. רשימת מערכות שהתקנתן עשויה להעלות את שווי הדירה או הבית שלכם

מה שווי הדירה או הבית בו אתם גרים? משקיעי נדל"ן בכל העולם מגלים העדפה גוברת להשקעות בפרויקטים מתקדמים הבנויים עפ"י קריטריונים של קיימות (Sustainability) וכוללים מערכות 'ירוקות' ליעילות אנרגטית. המגמה נצפתה בתחילת העשור, כאשר שווקי הנדל"ן בעולם המערבי החלו להתאושש מן המשבר הפיננסי הגדול של 2008, והיום כבר מדובר בזרם מרכזי בעולם ההשקעות בנדל"ן.

איך אתם יכולים להצטרף למגמה ומה אתם יכולים לעשות כדי להעלות את שווי הדירה או הבית בו אתם מתגוררים?

מערכות השקייה – אם יש לכם גינה, חצר או מרפסת עטורת צמחייה, כדאי להתקין מערכות השקיה אוטומטיות המפוקחות ע"י מחשבים וניתנות לשיטה באמצעות הטלפון. זה גם חוסך מים ובטח חוסך המון מאמץ וטרדה הכרוכים בהשקיית הצמחייה. אם כי אין להתעלם מאותם אנשים שעבורם מלאכת ההשקיה היא סוג של תחביב ותרפיה.

תאורה חכמה – עם אפשרויות לעמעום והגברה לכל מצב רוח ולכל פעילות, כולל שליטה מרחוק באמצעות שלט או אפליקציה סלולרית. מערכת כזאת, מעבר לגיוון שהיא מספקת, עשויה לחסוך עד 60% מהוצאות בחשמל (בהתאם למאפייני השימוש). זאת ועוד, היא אפילו נחשבת לחלק ממערכת האבטחה של הבית, באשר היכולת לשלוט מרחוק על עיצוב התאורה יוצר תחושה כי מישהו נמצא בבית.

מערכות סולאריות – העתיד מדבר על בתים שמייצרים את האנרגיה שהם צורכים באמצעות ניצול של אנרגיית השמש. הטכנולוגיה קיימת וזמינה כבר היום.

תרמוסטטים חכמים – הפעלה וכיוונון של חימום המים ומערכות חימום נוספות (כמובן, גם מרחוק) שמספקים חיסכון בחשמל והתאמה מירבית לסגנון החיים ולסדר היום.

הכנה וחיווט למערכות מולטימדיה – ככל שאנחנו מבלים יותר זמן מול מסכים – טלוויזיה, מחשב, טלפון – וצורכים יותר תוכן ומדיה – סרטים, תוכניות, מוסיקה ועוד – הצורך בשליטה מרכזית על המערכות הדיגיטליות גובר. הבית העתידי יהיה בית מקוון.

מערכות מיזוג אוויר ומערכות אבטחה והתרעה הן כבר סטנדרט, אך כמובן שגם הן כלולות ברשימת המערכות שעשויות להעלות את שווי הדירה או הבית. מערכות האבטחה תורמות בנוסף להורדת מחיר ביטוח הדירה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים