מחשבון ביטוח דירה יעשה לכם סדר

מחשבון ביטוח דירה יעשה לכם סדר

רוצים לקנות את הביטוח הכי זול ואיכותי לדירה שלכם? מחשבון ביטוח דירה החדש של משרד האוצר מציג בפניכם השוואה בין מחירים, רמת שירות והיקף כיסוי של כל חברות הביטוח בישראל

בעידן בו מודעוּת הצרכן לכל שקל שיוצא לו מהכיס נמצאת בסימן עלייה מתמדת, ובו צצות עוד ועוד פלטפורמות להשוואת מחירים – החל ממחירו של טוסטר וכלה במחירו של פנטהאוז – הושק לאחרונה מחשבון ביטוח דירה להשוואה בין חברות הביטוח השונות.

אז מה הבשורה הגדולה, אתם שואלים? הרי לא ניתן לדעת איך באמת מתנהלת ההשוואה מאחורי הקלעים ועד כמה הנתונים מהימנים. שאלה טובה עם תשובה נהדרת: מחשבון ביטוח דירה הוא פרי עבודה של משרד האוצר בכבודו ובעצמו. כלומר, אובייקטיביות היא שם המשחק.

על פי נתוני משרד האוצר, כ-1.2 מיליון משקי בית מבוטחים בביטוח דירה, כלומר כ-55% ממספר משקי הבית בישראל. כך שכולנו שמענו פעמים רבות את שילוב המילים המבטיח "ביטוח דירה", אבל לא תמיד יש לנו מושג מה הוא כולל, גם אם יש לנו כבר פוליסה ביד. בקצרה: מדובר בביטוח שנועד לספק הגנה למבנה הדירה ולתכולתה מפני סיכונים לא צפויים, בהם רעידת אדמה, שריפה, הצפה וגניבה. כל פוליסת ביטוח כוללת תנאים וכיסויים שונים. איך תדעו מה הם?

הצרכנים מיטיבי הלכת כבר מזמן הבינו שמחיר אינו חזות הכל, ולכן גם באוצר לא הסתפקו בהשוואת עלויות בלבד. הפעם ניתן לבצע גם השוואה בין ציוני חברות הביטוח השונות במדד השירות לטיפול בתביעות שנקבע על ידי האוצר, המאפשר לכם לדעת מהי איכות הטיפול של חברות הביטוח בתביעות שמוגשות אליהן.

אבל אין די בכך. פוליסות ביטוח מורכבות כאמור מנתונים רבים שלא תמיד נותנים עליהם את הדעת, ולכן מאפשר לכם מחשבון ביטוח דירה של משרד האוצר גם לבדוק מהו גובה ההשתתפות העצמית בכל אחת מהפוליסות, וכן אם קיימים הרחבות וכיסויים שונים הכלולים במחיר, לצד הנחות שמעניקות חברות הביטוח מעת לעת.

כדי לקבל השוואת ביטוחים של מבנה ותכולה, למשל, עליהם להזין את סוג המבנה והקומה, גיל המבנה, סכום ביטוח המבנה והתכולה, האם תרצו כיסוי לנזקי מים, וכן עליכם לציין האם הוגשו תביעות בשנים האחרונות.

אז אם תפסנו אתכם בתור לקופה בסופר או בהמתנה לחברים בבית קפה –  תוכלו לבדוק כבר עכשיו באמצעות מחשבון ביטוח דירה איזה ביטוח כדאי לכם לרכוש בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם, כיוון שהמחשבון של משרד האוצר מותאם גם לשימוש בטלפון הסלולרי. קדימה, בדקו וחסכו.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים