פנסיה לעוזרת בית – הביטוח על אחריותכם

על ניקיון לפסח ועל ביטוח תאונות אישיות

תקופה מועדת לתאונות אישיות היא ללא ספק התקופה שלפני חג הפסח. בעוד אנו מותחים את גופנו אל התריסים, או מתכופפים אל הרצפה, אנו חשופים לנפילות, החלקות ופציעות. אז לפני שאתם עושים ניקיון לפסח כמה טיפים לניקיון ועוד אחד לביטוח

הגענו לניקיונות הפסח. בתקופה התזזיתית שלפני החג, אנו רצים ומתרוצצים כדי לארגן את ארוחת הסדר, לקנות מתנות ולדאוג לתעסוקה בחול המועד, אך אין ספק שההתעסקות המתישה ביותר היא הניקיונות. רוצים להקל על עצמכם? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם.

איך מתחילים בניקיון לפסח

תוכנית ניקיון לפסח הכוללת רשימות ולוח זמנים מדויק יכולה להציל אתכם כשמגיעים לשיאי העייפות והבלבול, ולהבטיח שתעמדו בזמנים ולא תגיעו אל החג במצב קטטוני. קחו דף נייר גדול, כתבו עליו את כל המשימות שיש לבצע, חלקו אותן לפי ימים ולפי המבצעים ותעברו פריט פריט ברשימה.
בנוסף, הכינו לכם את חומרי הניקוי מהתחלה, וזכרו להימנע מחומרי ניקוי מסוכנים. במקום מסיר שומנים רעיל, השתמשו בתערובת של חומץ וסודה לשתייה. התערובת הזו מנקה שומנים ביעילות ובמהירות ותוכל לשמש לניקוי הכיריים, התנור והמקרר.

טיפים לניקיון מהיר

ניקיון לפסח הוא הזמן בו אנו מנצלים את ההזדמנות לנקות דברים שאנו לא מנקים באופן שוטף, כמו וילונות האמבטיה. ניקוי הווילון הוא פשוט יותר משנדמה לכם – פשוט זורקים אותו למכונת הכביסה ומוסיפים לאבקה מעט חומץ שימנע מעובש לצמוח על הווילון בעתיד. אם תרצו לנטרל את ריח העובש תוכלו להוסיף מעט מרכך כביסה או אפילו כמה טיפות של שמן ריחני בניחוח החביב עליכם.

אם גיליתם רטיבות או עובש בקירות חדר האמבטיה – שפשפו את הכתמים עם אקונומיקה. האקונומיקה גם מלבינה, גם מחטאת וגם מונעת מעובש נוסף להתפתח.

ניקיון לפסח – זמן לחשוב על ביטוח תאונות אישיות

ניקיונות פסח הם זמן מועד לתאונות: החלקה על רצפה רטובה, מעידה בעת ניקיון התריסים או נפילה מהסולם עליו עליתם כדי לאבק את הווילונות ואת הפינות הגבוהות של החדר ועוד סיכונים שונים ומשונים הכרוכים במאמץ המיוחד של ניקיונות פסח. כמות הפציעות והתאונות בבית עולה משמעותית בתקופת הזו. תאונה כזאת יכולה להרוס לכם את שמחת החג ואף להשבית אתכם לאורך זמן.

ביטוח תאונות אישיות מכסה אתכם במקרה והתרחשה תאונה כזאת ומבטיח לכם פיצוי כספי, שאולי לא יקל על אובדן החג אך יקל על ההתמודדות הכלכלית עם תוצאות התאונה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים