מבנה אחזקות

תביעות ביטוח – AIG מובילה את מדד השירות

לראשונה פרסם אגף שוק ההון במשרד האוצר את מדד השירות – תביעות ביטוח. AIG מובילה בכל הקטגוריות בהן נבדקה

את מה שיודעים לקוחות AIG יודע כעת הציבור הישראלי כולו: חברת הביטוח AIG היא הטובה ביותר בתחום שירות תביעות ביטוח. בכל חמש הקטגוריות בהן נבדקה AIG היא ניצבת בטופ של מדד השירות לתביעות, ארבע פעמים במקום הראשון ופעם אחת במקום השני.
הבדיקה שתוצאותיה פורסמו בכל העיתונים ובאתרים הכלכליים בישראל בוצעה ע"י משרד האוצר, אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון, וזו הפעם הראשונה שהממצאים נחשפים לציבור. את המידע המלא ואת ציוני חברות הביטוח ניתן לראות באתר האינטרנט של אגף שוק ההון – מדד שירות לטיפול בתביעות.

מדד שירות תביעות ביטוח: מה בעצם בודקים?

תביעת ביטוח היא רגע האמת של חברת הביטוח. כאשר לקוח מגיש תביעת ביטוח קורים שני דברים: חברת הביטוח בודקת את האירוע הביטוחי ומפעילה את הפוליסה בהתאם. האם יש כיסוי ואם כן כמה, מתי ואיך לשלם למבוטח? המקצועיות, היעילות והמהירות בהן מטופלת תביעת הביטוח קובעות את איכות השירות. יש אפילו סטנדרטים, כמו שאתם יכולים לראות בטבלה של משרד האוצר:

הגדרת הבדיקה כמפורט באתר משרד האוצר: "המדד מספק מידע על איכות טיפול חברות הביטוח בתביעות של מבוטחים בביטוחי רכב, דירה ובריאות בשנה החולפת, כדי להשוות, להעריך ולבחור ביטוח גם על פי איכותו וגם על פי מחירו".

חברת AIG נבדקה בתחום שירות לתביעות ביטוח, כמו כל חברות הביטוח, בקטגוריות בהן היא פעילה:

ההישג הנדיר של AIG צויין בהבלטה בדיווחים אודות מדד שירות תביעות ביטוח: Ynet, גלובס, פורבס ואחרים. עבור לקוחות AIG זה מובן מאליו, כי הבחירה בפוליסות של AIG נובעת משלושה שיקולים עיקריים – הכיסוי, המחיר והשירות. בכל הפרמטרים AIG מעניקה את התמורה הטובה ביותר בזכות אסטרטגיה של ביטוח בהתאמה אישית. תביעות ביטוח הן הרגע הכי אישי, רגע המבחן האמיתי של חברת הביטוח.

***

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים