אפליקציות לניהול אורח חיים בריא

אורח חיים בריא – איך מוצאים אפליקציה מתאימה?

עדיין אין אפליקציה אחת כוללת לניהול אורח חיים בריא, והחיפוש אחר אפליקציות תזונה וכושר עשוי להיות ספורט בפני עצמו

ביטוח הוא מוצר שרוכשים בתקווה לא להשתמש בו. זה נכון לכל סוגי הביטוח שמעניקים לנו כיסוי כספי לסיכונים שונים, שאנחנו מקווים שלא יתממשו. בחלק מן המקרים ניתן לפעול להקטנת הסיכון; לדוגמא, התקנת מערכות נעילה ואזעקה במכונית.

אורח חיים בריא יכול להקטין את הסיכונים שעבורם אנו רוכשים ביטוח בריאות פרטי. הימנעות מעישון, תזונה נבונה, ספורט – כל אלה שומרים על הגוף ומקטינים את הסיכון לחלות בסוכרת, סוגי סרטן שונים ומחלות רבות נוספות. כאמור, אין ביטחון מוחלט ורמת הסיכון של כל אחד ואחת לחלות במחלה זאת או אחרת תלויה גם בגורמים תורשתיים, מבנה גנטי וגורמים אחרים, אך אין ספק – אורח חיים בריא טוב לבריאות.

אלא שאורח חיים בריא הוא מאמץ לא קטן וגם לא פשוט, שקל לחשוב עליו אבל קשה לבצע אותו, ועוד יותר קשה להתמיד בו. אם יש בעולם נושא תחום משגשג זהו תחום התירוצים לשבירת דיאטה ומחויבות לפעילות ספורטיבית.

מה שיכול לסייע בהתמדה ולמנוע את מצבי התירוץ זהו הטלפון החכם שלנו. אפליקציות מתקדמות מאפשרות לנו לתכנן, לנהל ולעקוב אחרי התזונה שלנו והפעילות הגופנית. חלק מהאפליקציות אף יודעות להחמיא לנו כשמגיע ולנזוף כשצריך.
זה לא תחליף לנחישות ולכוח רצון, אך בהחלט כלי עזר שעשוי להקל במשהו לפחות על המאמץ המנטלי.

אז איזו אפליקציה תעזור לכם לשמור על כושר, לרזות, להתחטב ולאכול בריא?

יש כל כך הרבה אפליקציות שמתיימרות לעשות את זה עבורנו, עד שניתן להעלות על הדעת שעצם החיפוש אחר האפליקציה הנכונה לניהול אורח חיים בריא עשוי להיחשב כפעילות גופנית מתישה. חיפוש אחרי אפליקציות כושר ודיאטה, בחנות ה-iTunes של משתמשי אפל ובחנות ה-Play של משתמשי אנדרואיד, מעלה עשרות ומאות תוצאות, והדרך היחידה לבחור ביניהן היא להוריד, להתקין ולהתנסות קצת וחוזר חלילה.

בשלב זה אין עדיין אפליקציה כוללת, שמאחדת גם את יומן התזונה וגם את יומן הכושר, ולכן את התהליך של החיפוש-מיון-בחירה יש לבצע פעמיים.

אורח חיים בריא: האפליקציות הנבחרות של 2015

בהצלחה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים