על זרת שבורה ועל ביטוח תאונות אישיות

מה הקשר בין זרת שבורה לביטוח תאונות אישיות

מי לא חווה לפחות פעם אחת את הכאב של זרת שבורה? טוב שיש ביטוח בריאות וקופת חולים לכל אחד. אז בשביל מה צריך ביטוח תאונות אישיות?

למה אנחנו צריכים את הזרת בכף הרגל? לא בטוח שיש לכך תשובה מדעית בדוקה, אך יש טענה מקובלת כי "הזרת קיימת רק כדי שתתקל בשולחן או במפתן הדלת ותגרום לנו לכאב". לפחות עפ"י גוגל, כוח עליון בעולם הדיגיטלי, הבעיה מוכרת. עובדה, חיפוש שמתחיל במילה 'זרת' יציף מייד אפשרויות פופולאריות כגון 'זרת שבורה'. יש מישהו שלא מכיר את החוויה הזאת של זרת שבורה?

הדוגמה של הזרת הכואבת היא הדגמה קטנה לסיטואציות גדולות יותר (וחמורות יותר) שלא ניתן לחזות אך ניתן להבטיח כי במידה ויתרחשו יתקבל פיצוי כספי. החלקה, נפילה ושאר מרעין בישין שעלולים לקרות לנו בכל רגע בכל מקום. כיצד ניתן להבטיח את הפיצוי? בטח ניחשתם, באמצעות ביטוח תאונות אישיות.

אז פתאום קם אדם בבוקר וחושב על ביטוח תאונות אישיות? לא בדיוק. כשאנו צעירים איננו נוטים לחשוב על ביטוח. המחשבות מתחילות לבצבץ כאשר יש אנשים אחרים שתלויים בנו או במילים אחרות – כאשר אנו מקימים משפחה וצריכים לדאוג לחייהם של אהובינו. כל מקצוען ביטוח יודע שזה הרגע בו נולדים הלקוחות.

באופן טבעי תשומת הלב ניתנת לפוליסות ביטוח חיים וכמובן ביטוח בריאות. הראשון מיועד להבטיח סכום כספי למשפחה במקרים של אובדן חיים ואובדן כושר עבודה לצמיתות, השני כבר קשור לדוגמא של זרת שבורה – הטיפול בה נעשה במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי שיש לכולנו.

אבל מה קורה כאשר מדובר ביותר מזרת שבורה, שאולי כואבת מאוד אבל לא משביתה אף אחד? למשל כשאנחנו שוברים רגל ומושבתים למספר שבועות, אם לא למעלה מזה? ביטוחי הבריאות שלנו יבטיחו שנקבל טיפול מקצועי ויסודי עד להחלמת הרגל, אך מי יפצה אותנו על אובדן ימי עבודה, אובדן הכנסה והוצאות שונות שיגרמו כתוצאה מהמצב?

ביטוח תאונות אישיות יבטיח כי במקרים כגון כוויות, שברים, צורך בימי אשפוז, צורך בסיעוד בעקבות תאונה ועוד, יקבלו המבוטח ומשפחתו פיצוי כספי. פשוט, לא?

כדאי לשקול ביטוח תאונות אישיות גם לילדים. לידיעתכם, כל ילד בישראל שהוא תלמיד גן או בית ספר מכוסה במסגרת ביטוח תאונות אישיות ממלכתי. לא תמיד הוא מספיק, אבל חשוב לדעת.

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים במערכת החינוך

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים