ביטוח נסיעות לחול - סיכונים נפוצים

ביטוח נסיעות לחו"ל: הסיכונים הנפוצים לתייר הישראלי

מוקד השירות של AIG לטיפול בתביעות, המדורג ראשון בישראל ע"י משרד האוצר, מספק נתונים מעניינים על הסיכונים הנפוצים של בעלי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אתכם כנגד שלושה סוגים של התרחשויות שעלולות לקרות בעת חופשה, טיול או נסיעת עסקים: ראשית ומעל לכל הוצאות רפואיות לא צפויות, שנית, אובדן או נזק לרכוש שלקחתם איתכם וסוג שלישי – עיכוב או ביטולי טיסות. כ-85% מהישראלים היוצאים בכל שנה לחו"ל מקפידים על רכישת פוליסת ביטוח נסיעות, אשר כוללת את הכיסוי להוצאות טיפול רפואי כבסיס, ועשויה לכלול גם את שני הרכיבים האחרים, לפי שיקול דעת של המבוטח.
לתשומת לב אלו שדוחים את רכישת ביטוח הנסיעות לרגע האחרון: אם אתם רוצים לכלול בפוליסה גם כיסוי לעיכוב או ביטול של טיסות, יש לרכוש את הביטוח מיד לאחר הזמנת כרטיסי הטיסה. הכיסוי לביטול נסיעה נכנס לתוקף 30 יום לפני מועד הטיסה.

במקרים חריגים ויוצאי דופן, ביטוח נסיעות לחו"ל עושה את ההבדל בין התרסקות כלכלית לבין המשך החיים כסדרם, כמו במקרה בו מצאו את עצמם זוג תיירים אמריקנים מול חשבון לטיפול רפואי בהיקף של לא פחות ממיליון דולרים. אך במרבית המקרים הפוליסה שרכשתם, בעלות שהיא בדרך כלל זניחה ביחס לעלות הכוללת של הנסיעה, עושה את ההבדל בין חופשה מושלמת לבין עוגמת נפש מיותרת.

מוקד השירות של AIG לטיפול בתביעות – שזכה לאחרונה פעם שנייה ברציפות במקום הראשון בישראל בתחום טיפול בתביעות עפ"י מדד משרד האוצר – מספק נתונים על הסיכונים הנפוצים להם חשופים תיירים ישראלים בחו"ל.

  1. הוצאות רפואיות בעקבות פציעה בספורט אתגרי
  2. הוצאות לטיפול חירום בשיניים
  3. הוצאות לרכישת תרופות
  4. קיצור נסיעה
  5. אובדן או נזק לדברי ערך
  6. עיכוב בהגעת מטען
  7. ביטול נסיעה
  8. הוצאות רפואיות ללא אשפוז

כשקוראים את הרשימה מבינים מיד מדוע רוב עצום של היוצאים לחו"ל לא ממריא בלי ביטוח נסיעות לחו"ל. הסיכונים ברורים והפוליסה מבטיחה ראש שקט.
עד כמה חשוב ביטוח הנסיעות תעיד העובדה כי המפקח על הביטוח החליט כי החל מינואר 2016 ניתן יהיה לרכוש את הביטוח אך ורק באמצעות גורם מקצועי, ולא באמצעות סוכני נסיעות או גורמים אחרים, וזאת כדי להבטיח את הפתרונות הטובים והמקצועיים ביותר לצרכן, בהתאמה אישית לסוג הנסיעה ולצרכים ולדרישות של כל אחד.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים