ביטוח רכב בחו''ל - טיפים לנוסעים ליוון

ביטוח רכב בחו"ל: טיפים לנוסעים ליוון

יוון היא אחת מהיעדים הפופולריים בקרב הישראלים. למי שמתכנן גם טיולים ולא רק אתונה או חופשת חוף יוונית, כדאי לשקול רכב שכור. עם ביטוח רכב בחו"ל, כמובן. טיפים לנהיגה ביוון

יוון היא אחת מהיעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים ולא בכדי; מזג האוויר ברוב חלקיה זהה למזג האוויר בישראל והיא מציעה שילוב של היסטוריה, תרבות, חופים, אוכל טוב, הווי אותנטי וחיי הלילה הסוערים – אולי השילוב המושלם לתייר הישראלי שמרגיש הכי נינוח באווירה הים תיכונית. השילוב הזה, אגב, מאפשר ליוון להיות אטרקטיבית גם בחורף.

יוון היא אחד מאותם מקומות המצליחים לשמור בקלילות על הקסם של העולם הישן אך עדיין להיות חדשנית, מפתיעה ובעלת קצב חיים מסעיר ועכשווי. יוון עשירה באטרקציות לכל סוג תייר והיא גם מציעה מחירים אטרקטיביים לנופשים בה, בכל התחומים – לינה, מזון ומשקאות, תחבורה ועוד. בהחלט יעד שראוי ליותר מביקור אחד.

רכב שכור ביוון, כן או לא?

לתיירות אורבנית, וביוון מדובר כמובן בעיקר בעיר אתונה, או לחופשת רביצה על חוף יווני, אין צורך ברכב שכור. אתונה מציעה תחבורה ציבורית נוחה, עם דגש חזק על ענף המוניות, ובחופשות החוף תחבורה כלל אינה נחוצה במקרים רבים. אך למי שמתכנן גיחות קצרות לאתרי תיירות מחוץ לעיר (מכונית קטנה) או מסלול טיול הכולל החלפת מקום לינה לאורך הדרך (מכונית גדולה) רכב שכור הוא פתרון מועדף.

את סידורי ההשכרה אפשר לעשות מראש, בנמל התעופה (יקר) או במלון. מחירי ההשכרה נמוכים יותר מן המחירים לדגמים זהים בישראל, מה שהופך את השכרת הרכב לפתרון מועדף לתייר. ביוון, כמו בישראל, הגיל המינימלי בו מותר לשכור רכב הוא 21, ולכן גם נופשים צעירים יוכלו לבחור באפשרות זו. חשוב לציין כי הנהיגה ברחובות אתונה עשויה להיות מאתגרת וגם חלק ניכר מהכבישים והדרכים באזורים הכפריים וההרריים. מחירי הדלק גבוהים יחסית וחלק מן התחנות, במיוחד באזורים מרוחקים, סגורות בסופי השבוע ובשעות הלילה.

מקובל לחשוב שכבישי יוון צפופים, אך בשנים האחרונות חלה ירידה דרמטית במכירות הרכב ביוון, כך שייתכן כי צפויה לכם חוויית נהיגה נינוחה ההופכת את שכירת הרכב לפתרון מועדף.

ביטוח רכב בחו"ל – יוון ובכלל

כמו בכל מקום בעולם, גם ביוון חשוב מאוד לבדוק היטב את כל היבטי הביטוח הכרוכים בשכירת רכב. ביוון נקרא ביטוח החובה "ביטוח צד ג", וכל נהג מחויב להחזיק בו. לא להתבלבל עם ביטוח צד ג' בישראל; ביטח החובה ביוון אינו מכסה נזקי רכוש הנגרמים לצד השלישי אלא רק נזקי גוף ועלויות משפטיות. קוראים לו ביטוח צד ג אך הוא מקביל לביטוח החובה שלנו. כמובן שניתן לרכוש ביוון גם ביטוח צד ג "רגיל".

ביוון מחירי הביטוח, לרוב, נקבעים על פי עוצמת המנוע (כוח סוס). באופן יחסי הביטוח לרכב שכור יקר יותר מהביטוח שתקבלו לאותו סוג רכב בביטוח של המכונית הפרטית שלכם. כמו בכל ביטוח רכב בחו"ל גם ביוון הפוליסות לרכב שכור אינן ניתנות לשינוי, אך אפשר להתאים אותן לגיל, וותק נהיגה ולפרמטרים נוספים.

לתשומת לבכם! ביטוח רכב בחו"ל הוא חלק מעסקת השכרת הרכב ואינו קשור כלל ועיקר לביטוח נסיעות לחו"ל – עניין חיוני בפני עצמו בכל נסיעה ליוון או לכל יעד אחר.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים