חופשה ברגע האחרון

חופשות ברגע האחרון – בין דילים, הצעות והזדמנויות

חופשה ברגע האחרון הפך מעסק שולי בענף התיירות לאחד מנדבכי היסוד של התעשייה העולמית. כמה דברים שכדאי לדעת

הרעיון של חופשה ברגע האחרון ודאי לא חדש לכם. אולי אף פעם לא ניסיתם אותו אך אין ספק ששמעתם עליו. העיקרון הוא פשוט: חברות תעופה, מלונות וגורמי תיירות אחרים שמוצאים את עצמם עם סחורה שלא נמכרה (מושב בטיסה, חדר במלון, חבילת נופש) יעדיפו להציע אותה לפני התפוגה במחיר נמוך למהירי החלטה.
בזכות הטכנולוגיה המתקדמת גורמי תיירות יכולים להציע שירותים ברגע האחרון ממש ובמחירים מדהימים לרכישה מיידית אונליין. הלכה למעשה, מה שהיה פעם עסק שולי בתעשיית התיירות הפך לנדבך מרכזי של עסקי הנופש והתיירות בעולם.

הדרך לחופשה במחירי הרגע האחרון מתחילה במנוע החיפוש. הקלידו בגוגל 'חופשה ברגע האחרון' והמסך שלכם – במחשב או בטלפון – יתמלא בדילים, הצעות והזדמנויות. רק צריך לבחור.

יש לומר כי חופשה ברגע האחרון היא לא פתרון טוב כאשר מדובר בחופשה השנתית של המשפחה, שהיא פרויקט שחייב להיות מתוכנן כמו פרויקט, כלומר הכל סגור הרבה זמן מראש. אבל קפיצות לסופ"ש אירופי, סקי ספונטני של אמצע שבוע, או גיחה לתשלובת של ים ושמש אי שם – אלה נולדו לעולם של חופשות ברגע האחרון.

מגוון האפשרויות מאפשר לכם לבחור בכמה דרכים: לפי תאריך שמתאים לכם לחוויה ספונטנית, לפי סוג החוויה שאתם מחפשים (שופינג, ים ושמש, תרבות וכד'), לפי יעד שאתם אוהבים לחזור אליו, או יעד שהגיע הזמן לגלות אותו "בקטנה", ולפי רמת מחיר ותקציב. אולי בשלב ראשון כדאי פשוט לסרוק את השפע ולגבש כיוון, אם כבר ספונטניות.

מצאתם הזדמנות? עכשיו כבר כדאי למהר, כי הצעות הרגע האחרון אינן פתוחות לנצח, למעשה הן קצרות מועד, וכמו שאתם מחפשים אותן כך גם רבים אחרים. כן, התחרות היא עזה.

אחרי שהזמנתם את חופשת הרגע האחרון שלכם, אל תחכו לרגע האחרון כדי לרכוש את ביטוח הנסיעות, במיוחד אם ברצונכם לכלול בפוליסה גם ביטוח לביטול (תקף החל מ-30 יום לפני מועד הטיסה).

אגב, אתם יכולים לעשות הכל אונליין: סמארטפון – לא תאמינו איזה חופשה הוא יכול לסדר לכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים