גאדג'טים שלוקחים לחו''ל

טיפים לנוסע הדיגיטלי – גאדג'טים שלוקחים לחו"ל

לא יכולים להיפרד מהגאדג'טים שלכם? הכירו ארבעה גאדג'טים שלוקחים לחו"ל, שאולי לא חשבתם עליהם

קשה להאמין איך הסתדרנו בעבר ללא הגאדג'טים – בלי כל ההברקות הגאוניות הללו שהופכות את החיים שלנו להרבה יותר יעילים ומהנים. הגאדג'טים מלווים אותנו לאורך כל שעות היממה ובלעדיהם אנו עשויים להרגיש כמו חצאי בני אדם, כאילו גם לנו חסרה בטרייה.

אם אתם טסים לחו"ל מומלץ עבורכם להצטייד כראוי וכדי להצטייד כמו שצריך יש להכיר גאדג'טים שלוקחים לחו"ל – גאדג'טים אלו יבדרו אתכם וינעימו את זמנכם בכל מקום אליו תפנו. מלבד המחשב והטלפון, הגאדג'ט החשוב ביותר הוא המטען. אבל יש עוד כמה שאולי לא חשבתם עליהם. אנו שמחים ומתרגשים להציג בפניכם את ארבעת המופלאים: גאדג'טים שלוקחים לחו"ל – לנסוע בראש שקט.

מתאם אוניברסלי

החבר הראשון ששייך לעולם המופלא של גאדג'טים שלוקחים לחו"ל הינו המתאם האוניברסלי אשר מתאים לכל רשתות החשמל ומיועד עבור סמארטפונים, מחשבים ועוד. המתאם מכיל כמה כניסות של תקעים (שקעים) כך שניתן להטעין כמה מכשירים בו זמנית. באמצעות המתאם לא תישארו ללא בטרייה ותרגישו חזקים לאורך כל המסע.

Sunny Cam Video Glasses – מתאימות גם לבלשים מבינכם!

מכירים את זה שאתם מטפסים על הר כשעל גבכם תרמיל כבד, בידכם האחת מימייה ובשנייה מקל ולפתע עוברת מולכם קנטאור שזועק לתמונה, אך ידיכן אינן פנויות ועד שאתם מוציאים את המצלמה הוא בורח? באמצעות משקפיי המצלמה לא תקלעו למצבים קשים שכאלו. מצלמת המשקפיים הינה חידוש מרענן במיוחד משום שהיא מאפשרת לנו לצלם באופן ישיר כך שאיננו צריכים לפנות את ידינו העסוקות. המשקפיים מחוברים למשקפי השמש ויכולים לצלם וידיאו ותמונות סטילס ברמה גבוהה – אין ספק שיש לכלול אותה בסל של גאדג'טים שלוקחים לחו"ל.

בטרייה חיצונית

כמה פעמים קרה לכם שטיילתם בקניון בחו"ל, ביקרתם במוזיאון או הלכתם למסעדה וגיליתם שהבטרייה שלכם רעבה לחשמל? במצב שכזה וודאי שיוועתם לנפש טובה שתלווה לכם את המטען, או שקע זמין וקרוב, ובסוף נשארתם אבודים עם מכשיר כבוי? את המצבים האלו ניתן לחסוך בקלות על ידי בטרייה חיצונית שנותנת למכשיר שלכם מנת חשמל כפולה ומשאירה אותו שבע למשך זמן רב יותר. כמובן שגם את הבטרייה החיצונית יש להטעין.

אוזניות מחממות

בעונת הקיץ אולי קשה לחשוב על אוזניות מחממות אך בחלק מהיעדים האוזניות יוכלו להציל אתכם ולגרום לאוזניכן להרגיש כמו בבית. מחממי האוזניים הללו מתאימים לנגני מוסיקה, סמארטפונים ושיחות טלפון.

אתם כבר ודאי חושבים על גאדג'טים נוספים. מה שלא תבחרו, קחו טיפ חשוב לפני שיוצאים לדרך: דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל אשר יכסה את הגאדג'טים שלכם ויבטיח לכם שקט נפשי.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים