כיסוי להחמרת מצב רפואי קיים -ביטוח נסיעות

האם ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל מכסה החמרת מצב רפואי קיים?

האם אנשים החולים המחלות כרוניות כגון סוכרת, לחץ דם גבוה, מחלות לב ואחרות יכולים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי להוצאות רפואיות הקשורות במצבם?

שאלה שחוזרת על עצמה פעמים רבות בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל קשורה לאנשים שמצבם הבריאותי אינו תקין מלכתחילה. לדוגמא: חולי סוכרת, לחץ דם, סובלים ממחלות לב ומחלות כרוניות ואנשים שנוטלים תרופות שונות דרך קבע. הפוליסות ביסודן אינן מכסות מצב רפואי קודם או קיים, שמהווה סיכון גבוה כעבור חברות הביטוח.
האם לאנשים אלה אין אפשרות לבלות חופשה בחו"ל בגלל מצב בריאותם? האם יש כיסוי רפואי להוצאות טיפול בחו"ל הקשורות למצבם הרפואי המסוים?

כאן בא לידי ביטוי הרעיון של התאמה אישית; לאנשים שחיים עם מחלה יש צרכים מיוחדים ולכן הם צריכים פוליסות מיוחדות, כמובן גם כאשר מדובר בביטוח נסיעות לחו"ל. במקרה של נסיעת אנשים עם מחלות ידועות קיימת אפשרות הרחבה לכיסוי עבור הוצאות הנובעות מהחמרה בלתי צפויה של המצב הרפואי בעת השהות בחו"ל – לחופשה, טיול או נסיעת עסקים.

מן הסתם קיימים סייגים לרכישת הכיסוי הזה, וכדאי מאוד להכיר אותם:

  • הפוליסה מיועדת לנוסעים שחוו מצב רפואי ב-6 החודשים שלפני הנסיעה ונמצאים בעת הנסיעה במצב יציב ומבוקר. אך מטבע הדברים לא ניתן לקבוע סנטדרט אחיד כאשר כל מקרה ומקרה הוא ייחודי. המגבלות וההתניות לרכישת ההרחבה משתנות בין חברות הביטוח (הפוליסה של AIG מקושרת בהמשך המאמר, לעיונכם).
  • על מנת לרכוש את ההרחבה בנוחות ובמהירות כדאי להצטייד במסמכים רפואיים מתאימים המספקים תמונת מצב של המחלה. במקרים מסוימים תדרשו להציג מסמכים אלו.
  • קיימות מגבלות שונות הכרוכות לא רק במצב המחלה אלא גם בגילו של החולה.
  • לתשומת לב, ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבה למצב החמרה של מחלה קיימת אינו מכסה עלויות הכרוכות בטיפול השוטף במחלה, אלא רק עלויות הנובעות מההחמרה שהתרחשה בחו"ל.

ההרחבה משמשת פתרון גם עבור נשים בהריון. לסיכום; אם אתם סובלים ממחלה כלשהי אך מנהלים חיי שגרה פעילים, אין שום סיבה שתמנעו מעצמכם את החוויה של חופשה בחו"ל. אך הקפידו על התאמה מלאה של הפוליסה לצרכיכם ודאגו לוודא כי אתם מבינים היטב את כל הדרישות ואת כל התנאים.

מומלץ לעיין בפוליסה להרחבת עבור החמרת מצב רפואי באתר AIG.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים