סלולרי בחו''ל - טיפים לשימוש חכם וחסכוני

סלולרי בחו"ל – 3 טיפים חשובים לשימוש חכם וחסכוני

שימוש בטלפון סלולרי בחו"ל הוא חלק בלתי נפרד מהתוכנית ומהחוויה. שלושה טיפים לשימוש חכם וחסכוני

הטלפון הסלולרי הוא אביזר חשוב, אם לא הכרחי, בכל טיול וחופשה בחו"ל. הוא מחבר אותנו לתוכנית הטיול והמסמכים ששמרנו בענן, מביא לנו מידע על המקומות בהם אנחנו מבקרים, מציג לנו מפות, ממליץ על מסעדות, מקשר בין חברי הקבוצה וכמובן משמש כמצלמה. הנה שלושה טיפים לשימוש חכם וחסכוני בטלפון סלולרי בחו"ל…

סלולרי בחו"ל – הגדרות לחיסכון

כאשר אתם במטוס יש לכם המון זמן פנוי להגדיר את הטלפון לשימוש חסכוני בחו"ל. כמה זה חשוב? אלפי שקלים. טלפון שאינו מוגדר נכון עלול להפתיע אתכם עם חשבון שיקלקל את טעם החופשה. אז מה לעשות? בטלו את כל ההתראות והעדכונים האוטומטיים של כל האפליקציות, כולל המייל, ותמנעו זמן גלישה סמוי ויקר. הגדירו את האפליקציות החיוניות – סמס, ווטסאפ ואחרות – לפעולה רק ברשת מקומית Wi-Fi, ובצעו שיחות קוליות באמצעות אפליקציות חינמיות כגון סקייפ.

גם שטח האחסון חשוב, ובמיוחד למי שמתכנן לעשות שימוש רב במצלמה של הטלפון הסלולרי בחו"ל. מי שמעוניין לשמור את התמונות בטלפון יכול להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס זיכרון נוסף ואולי מחיקה של דברים מיותרים. אך לא חייבים לשמור את התמונות במכשיר; אפליקציות כגון Google Photos מאפשרות שמירה של התמונות בענן. את המקום הפנוי בטלפון תוכלו לייעד לצילומי מסמכים חיוניים (מרשמים רפואיים, כרטיסי טיסה, פוליסת ביטוח הנסיעות ועוד), מפות, רשימות ולהמון מוסיקה לדרך.

מטען הוא אביזר "מציל חיים"

סלולרי בחו"ל לא שווה הרבה בלי מטען. חשוב לוודא כי המטענים שאתם לוקחים איתכם מתאימים למערכת החשמל ולשקעי החשמל ביעד החופשה או הטיול. הקפידו להצטייד מראש במטענים הנכונים. כדאי שיהיה תמיד לפחות מטען אחד זמין בכל מצב – בתיק הגב, בתא הכפפות של הרכב או בכל מקום אחר שמאפשר גישה והטענה מידיות. מומלץ לנצל כל הזדמנות לשפר את מצב הטעינה; כל הפסקת קפה יכולה להשתלם במשך היום. אל תשכחו להפעיל את נורית החיווי למצב הסוללה במכשיר הטלפון ואת ההתראה לסוללה חלשה.

סלולרי בחו"ל מתחיל כבר בארץ: לא תאמינו איזו חופשה הסמארטפון יכול לסדר לכם

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים