הכינו את עצמכם לקראת מכירת רכב

הכינו את עצמכם לקראת מכירת רכב

מכירת רכב היא תהליך שכל המעורבים בו רוצים שיהיה קצר ומהיר. להלן כמה טיפים שכדאי לחשוב עליהם בטרם מכירת רכב

כולם אוהבים לקנות מכונית חדשה ולקרוע את "הניילונים", אבל אף אחד לא אוהב למכור את המכונית הישנה. לא רק בגלל סנטימנטים, אלא בעיקר כי מכירת רכב היא תהליך שרוצים לצאת ממנו גם במחיר הכי טוב וגם כמה שיותר מהר. למי יש זמן וסבלנות לחפש קונים ולהתמקח על המחיר? אנחנו כבר רוצים להתקדם הלאה במכונית החדשה.

אז כדי שהמכירה תתנהל חלק וזריז והמחיר יהיה מקסימלי, הנה כמה טיפים:

הכינו את הניירות. כשמראים לקונה תיק רכב מסודר גם חוסכים זמן  על פרוצדורות וגם ממחישים את המסירות בה טופל הרכב. אם שמרתם קבלות וחשבוניות על טיפולים, החלפת צמיגים ומצבר וכד' – זה הזמן להשתמש בהן.

הכינו את הרכב. רכב תקין, נקי וריחני קל יותר למכור מרכב מוזנח, מלוכלך ומחניק. כמה להשקיע לקראת כירת רכב? לכל החלטה יש מחיר. תיקנת? באפשרותך להתמקח על מחיר טוב יותר במכירה. לא תיקנת? המחיר שתקבל ירד בהתאם. השקעה סבירה בתיקון תקלות ידועות ופגמים עשויה לחסוך זמן התלבטות של הקונה לקצר את תהליך המכירה.

הכינו את הדברים הקטנים. מאפרות ריקות, מגבים תקינים, סדר בתא הכפפות, סדר בתא המטען, שום דבר מתחת למושבים.

הכינו את המודעה. מודעה מדויקת חוסכת שאלות טורדניות ומסננת קונים לא מתאימים. כדאי לבדוק צורות ניסוח בלוחות מכירת רכב פופולאריים. הפיצו את המודעה גם ברשתות החברתיות.

הכינו את הטלפון. כלומר, זמן – לענות, להשיב, להקשיב, לתאם וכמובן לחכות לקונה ליד האוטו.

הכינו את הביטוח. אחרי המכירה והעברת הבעלות על הרכב לקונה, האחריות על ביטוח הרכב כבר לא חלה עליכם. לעתים מקובל למשוך את הפוליסות ימים מספר כדי לאפשר לקונה לארגן את ענייני הביטוח שלו, אבל באופן כללי מומלץ להסדיר את ענייני הביטוח – ביטול, הקפאה או העברה לרכב אחר – במהירות מירבית.

הכינו את המחיר. לפני מכירת רכב כדאי לדעת מה המחיר הריאלי שאפשר לקבל תמורתו ולהחליט מה רף המחיר התחתון שלכם.

בהצלחה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים