מכונית מעופפת - כבר ממריאים

מכונית מעופפת – כבר ממריאים

חשבתם שלא תראו מכונית מעופפת בימי חייכם? תחשבו שוב. אז נכון שבינתיים זה רק ביו-טיוב, אבל זה הרבה יותר קרוב ממה שאתם חושבים

בעודנו נאבקים בכבישים מידי יום, מקללים (בלב), עוקפים, צופרים ומנסים לשמור על קור רוח מסוים, ובעוד חפירות הרכבת הקלה בגוש דן מתחזקות ורק מקשות על העניינים, מנשבות בעולם רוחות מזן אחר. הרוחות הללו שמגיעות ממהנדסים ומתכננים שיושבים אי שם מעבר לים הינן צוננות, רעננות ורוויות רעיונות והברקות. אחת ההברקות הללו היא מכונית מעופפת.

מכוניות מעופפות? אין סיכוי שזה יקרה בחיינו

סביר להניח כי כאשר אתם חושבים על מכונית מעופפת עולה על פניכם חיוך ממורמר שמביע ספק מסוים ואתם פוסלים את האפשרות שזה יקרה בימי חייכם – ברגעים אלו חשוב לזכור שכל ההמצאות נראו בתחילה כמדע בדיוני. אפילו הקפה שאנו מכינים בכל בוקר ונעשה באמצעות הקומקום החשמלי נראה לפני שנים כתופעה שמקורה בקסם. עובדה שעובדים על זה ויש אפילו הוכחות באוויר.

עוד מעט זה קורה… תחזיקו חזק… ממריאים!!!

חברה שהופכת את רעיון המכונית המעופפת למוחשי ולמעשי באמת היא טרפוג'יה (Terrafugia), חברה קטנה מארה"ב. החברה הציגה רכב מעופף שעונה לשם "טרנזישן" (Transition). הטרנזישן של טרפוג'יה ממריא אנכית, כמו הליקופטר, ולכן מאפשר להמריא מכל מקום בכל רגע. המחיר, אגב, כרבע מיליון דולרים.

החזון מומחש בסרטון האנימציה:

אבל למה אנימציה אם יש מכונית מעופפת שאפשר ממש לצלם בפעולה. ההבדל הוא כמובן, שהמכונית שבאמת מעופפת (ראו בסרטון הבא) עדיין מחייבת נסיעה לשדה התעופה.

החבר'ה הטובים ממשיכים לעבוד, משפרים את הרכבים על מנת, אולי, לממש את החזון בשנת 2021, ואפילו לא נצטרך להיות טייסים כדי להטיס את המכונית המעופפת החדשה שלנו – תוך 5 שעות נוכל ללמוד לתפעל מכונית מעופפת ולהפתיע את הציפורים.

אם וכאשר הרכב החלומי יגיע אלינו עדיין יהיה חשוב לעשות ביטוח רכב חובה, מקיף וצד ג', אבל אולי יהיה צורך לעשות גם ביטוח נסיעות וביטולי טיסות.

תמונה: ויקיפדיה

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים