תביעות ביטוח - תאונות דרכים ללא נפגעים

תביעות ביטוח: תאונות דרכים ללא נפגעים

מה לעשות במקרה של תאונת דרכים ללא נפגעים? טיפים מהחברה שמשלמת תביעות ביטוח הכי מהר בישראל

חברת AIG זכתה השנה פעם שנייה ברציפות במקום הראשון במדד השירות של חברת הביטוח לטיפול בתביעות, והיא גאה להיות חברת הביטוח שמשלמת תביעות ביטוח הכי מהר בישראל. המדד שנערך ע"י משרד האוצר, והוא האובייקטיבי ביותר מסוגו, מקיף מגוון תחומי ביטוח, בכלל זה ביטוח רכב.

להישג הזה שותפים כל מערכי השירות של AIG אך גם לקוחותינו שותפים לו, כי היכולת שלנו לספק שירות אישי מהימן ומהיר תלויה במידה רבה במהירות ודיוק הדיווח של הלקוחות על אירועי הביטוח בגינם מוגשת התביעה.

אחד מתחומי הביטוח בהם תביעות ביטוח נפוצות במיוחד הוא כמובן ביטוח רכב, שהוא ככל הנראה התחום התוסס והתחרותי ביותר בענף. התביעה הפופולרית ביותר היא בגין תאונות דרכים ללא נפגעים, בהן נגרם נזק למכוניות המעורבות ולרכוש בצד הדרך.

מה לעשות במקרה של תאונת דרכים ללא נפגעים?

  • במקרה של תאונת דרכים ללא נפגעים אין צורך להזעיק את המשטרה, אלא אם יש סירוב לספק את הפרטים הדרושים להגשת תביעת ביטוח ולטיפול מהיר בתביעה.
  • פרטי הנהגים המעורבים: שם מלא ומס' תעודת זהות של כל אחד/ת, שם חברת הביטוח, מספר הפוליסה (חובה, מקיף, צד ג'), ומספרי טלפון בבית ושל הנייד.
  • פרטי כלי הרכב המעורבים: סוג הרכב, יצרן (רצוי גם דגם) ומספר רישוי.
  • פרטי העדים לתאונה: שם, מס' תעודת זהות וטלפון ליצירת קשר.
  • צילום הזירה וכלי הרכב: מקום התאונה מזוויות שונות, הנזקים שנגרמו לכלי הרכב שלכם ולכלי הרכב האחרים שהיו מעורבים בתאונה, נזקים לרכוש כגון עמודי חשמל, גדרות, עצים וכד'.
  • תיאור ההתרחשות: כיצד קרתה התאונה, לאיזה כיוון נסעתם, המהירות, המסלול, התנהגות כלי הרכב האחרים שהיו מעורבים בפועל או באופן פסיבי.
  • דיווח לחברת הביטוח: יש להודיע לחברת הביטוח על התאונה בהקדם, רצוי ממקום התאונה מייד לאחר השלמת איסוף הפרטים. במידה ונדרשת הפעלת סעיף גרירה או רכב חלופי יש לוודא זאת.

למידע נוסף אודות תביעות ביטוח רכב

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים