נגישות
נגישות
פניות הציבור
קבלו הצעת מחיר מנציג

צריכים עזרה מנציג שלנו?

לחצו כאן ונתקשר אליכם עכשיו
שעות פעילות המוקד
א-ה: 08:00-17:00
ו: 08:00-13:00
עזרה ושירות- רקע טופס צור קשר, הזן פרטיך ונחזור אליך בהקדם
מנעול אבטחה
AIG ישראל מתחייבת לשמירת פרטיות וסודיות המידע של לקוחותיה

חברת ביטוח אחרת

כחברה ששמה את הלקוח במרכז, אנחנו מבינים שכל אחד מלקוחותינו הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים. בהתאם לכך, אנחנו מתאימים לכל אחד את המוצר הביטוחי הרלוונטי ביותר לפי צרכיו– החל מהמחיר ועד רמת הכיסוי תוך שמירה על שירות מקצועי ואדיב. במסגרת זו, אנו מחויבים ליצירת חווית שירות חיובית ומותאמת אישית בכל מגע שלך עם חברתנו, על בסיס הערכים שהצבנו לעצמנו: מיקוד בלקוח, הון אנושי, מצוינות, יושרה והוגנות, יזמות.

החזון שלנו: חברת ביטוח אחרת

המשימה שלנו- היא להיות חברת הביטוח המועדפת על משקי הבית בישראל

מיקוד בלקוח
זיהוי והבנת צרכי הלקוח והתאמת המענה והפתרונות המקנים עבורו ערך.

אנשים

אנו מבינים שכל לקוח הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים ולכן מתאימים את מוצרינו ואת מתן השירות המקצועי שלנו בצורה מותאמת אישית לכל לקוח ולכל צורך.

מצוינות
אנו שואפים  לתת ללקוחותינו שירות מצוין, תוך שיפור מתמיד בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים של AIG . אנו מתחייבים לאיכות השירות ללא פשרות. חברתנו מקפידה לנהל מערך של מעקב, בקרה ומדידה במטרה לשפר את האיכות והמקצועיות שלה.

יושרה והוגנות
אנו מקפידים ששירות הלקוחות יעשה תוך שמירה על הגינות, שקיפות ואמינות וכי המידע אודות המוצרים והשירותים יהיו בשפה פשוטה וברורה. אנו מתחייבים להגן על פרטיות המידע של לקוחותינו. 

יזמות
חדשנות ותעוזה מהחלום עד למימוש למציאות. אנו מפתחים חדשות לבקרים מגוון ערוצי תקשורת יעילים, זמינים, פשוטים ונוחים בינינו לבין לקוחותינו, מתוך הבנה שערוצי תקשורת מתקדמים מייצרים חווית שירות חיובית.



מדד משרד האוצר

החל משנת 2014, משרד האוצר מודד מדי שנה את התנהגות כלל חברות הביטוח. הבדיקה נעשית על ידי פניה ללקוחות מבוטחים בעזרת שאלונים טלפונים ועל ידי בדיקת נתונים אובייקטיבים. המדד נבדק על פי מספר מוצרים. בכל מוצר נבדקים ארבעה פרמטרים: תשלום תביעות, טיפול בפניות לקוחות, זמני מענה טלפוני ותלונות הציבור.

חברת AIG מובילה בפעם השלישית ברציפות במדד השירות של חברות הביטוח

לראשונה AIG במקום הראשון ב- 4 ענפים מתוך 6 במדד השירות כולו: רכב רכוש, דירה, תאונות אישיות ונח"ל.

במדד תשלום התביעות זכינו במקום הראשון בארבעה ענפים: רכש רכוש, דירה, תאונות אישיות ונח"ל ובמקום השני ברכב חובה לעומת השנתיים הקודמות בהם זכינו רק בשלושה מוצרים במקום הראשון.

במדד טיפול בפניות לקוחות (שביעות רצון הלקוחות) AIG זכתה שנתיים רצוף במקום הראשון ברכב חובה, רכב רכוש ודירה.


לקוחות מספרים

• ברצוני להודות באופן אישי  לנציג תומר על השירות הסבלנות והנכונות שלו בכל תהליך המכירה של הפוליסה . במהלך הרכישה בדקתי ב 3 חברות ואני חייב לציין כי מעבר למחיר גם בנושא השירות הוא "ניצח" את כולם . אכן העובד ,לטעמי , נכס לחברה ומצטיין ברמת שירות שהיא לא מובנת מאליה . (אבי בן שושן, 18.8.16)

• רציתי לציין שקיבלתי היום שירות מעולה מנציגה בשם דנה בעת שיחת טלפון שביצעתי מחו"ל. קיימת חשיבות רבה לעזרה מקצועית וטיפול מסור, בייחוד בעת שיחה שמתבצעת ממרחק כה רב מהבית, ובנושא כזה רגיש של ביטוח רפואי. המון המון תודה! (אורי בכר, 26.10.16)

• רציתי לתת מילה טובה על השירות של אחת העובדות אצלכם בביטוח נסיעות לחול.
לעובדת קוראים עדי ורציתי לפרגן ולתת מילה טובה על יחס מדהים שמודה שלא ציפיתי אליו, בטח שלא מעסקה על ביטוח נסיעות.
(עידו מרגוליס, 26.10.16)

• אני לקוחה בחברתכם כבר המון זמן. התקשרתי לבטל את כל הפוליסות שברשותי עקב טעות שנגרמה . הגעתי לנציגה שלך בשם שירלי, לאחר טיפול של יומיים הנציגה שימרה אותי אז הייתי חייבת להודות לה על השרות המצוין והאנושי. נציגה אדיבה נאמנה נותנת שרות מכל הלב אם כל הנציגים בכל החברות לא רק אצלכם היו נותנים שרות כמו שקבלתי ממנה אז כלום היו מקבלים שרות מצוין פלוס. תודה שירלי מכל הלב. 
(מרינה אשקר, 16.5.16)