נגישות
נגישות
פניות הציבור
קבלו הצעת מחיר מנציג
עזרה ושירות- רקע טופס צור קשר, הזן פרטיך ונחזור אליך בהקדם
מנעול אבטחה
AIG ישראל מתחייבת לשמירת פרטיות וסודיות המידע של לקוחותיה

חברת ביטוח אחרת

כחברה ששמה את הלקוח במרכז, אנחנו מבינים שכל אחד מלקוחותינו הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים. בהתאם לכך, אנחנו מתאימים לכל אחד את המוצר הביטוחי הרלוונטי ביותר לפי צרכיו– החל מהמחיר ועד רמת הכיסוי תוך שמירה על שירות מקצועי ואדיב. במסגרת זו, אנו מחויבים ליצירת חווית שירות חיובית ומותאמת אישית בכל מגע שלך עם חברתנו, על בסיס הערכים שהצבנו לעצמנו: מיקוד בלקוח, הון אנושי, מצוינות, יושרה והוגנות, יזמות.

החזון שלנו: חברת ביטוח אחרת

המשימה שלנו- היא להיות חברת הביטוח המועדפת על משקי הבית בישראל

מיקוד בלקוח
זיהוי והבנת צרכי הלקוח והתאמת המענה והפתרונות המקנים עבורו ערך.

אנשים

אנו מבינים שכל לקוח הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים ולכן מתאימים את מוצרינו ואת מתן השירות המקצועי שלנו בצורה מותאמת אישית לכל לקוח ולכל צורך.

מצוינות
אנו שואפים  לתת ללקוחותינו שירות מצוין, תוך שיפור מתמיד בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים של AIG . אנו מתחייבים לאיכות השירות ללא פשרות. חברתנו מקפידה לנהל מערך של מעקב, בקרה ומדידה במטרה לשפר את האיכות והמקצועיות שלה.

יושרה והוגנות
אנו מקפידים ששירות הלקוחות יעשה תוך שמירה על הגינות, שקיפות ואמינות וכי המידע אודות המוצרים והשירותים יהיו בשפה פשוטה וברורה. אנו מתחייבים להגן על פרטיות המידע של לקוחותינו. 

יזמות
חדשנות ותעוזה מהחלום עד למימוש למציאות. אנו מפתחים חדשות לבקרים מגוון ערוצי תקשורת יעילים, זמינים, פשוטים ונוחים בינינו לבין לקוחותינו, מתוך הבנה שערוצי תקשורת מתקדמים מייצרים חווית שירות חיובית.



מדד משרד האוצר

החל משנת 2014, משרד האוצר מודד מדי שנה את התנהגות כלל חברות הביטוח. הבדיקה נעשית על ידי פניה ללקוחות מבוטחים בעזרת שאלונים טלפונים ועל ידי בדיקת נתונים אובייקטיבים. המדד נבדק על פי מספר מוצרים. בכל מוצר נבדקים ארבעה פרמטרים: תשלום תביעות, טיפול בפניות לקוחות, זמני מענה טלפוני ותלונות הציבור.

חברת AIG מובילה בפעם השלישית ברציפות במדד השירות של חברות הביטוח

לראשונה AIG במקום הראשון ב- 4 ענפים מתוך 6 במדד השירות כולו: רכב רכוש, דירה, תאונות אישיות ונח"ל.

במדד תשלום התביעות זכינו במקום הראשון בארבעה ענפים: רכש רכוש, דירה, תאונות אישיות ונח"ל ובמקום השני ברכב חובה לעומת השנתיים הקודמות בהם זכינו רק בשלושה מוצרים במקום הראשון.

במדד טיפול בפניות לקוחות (שביעות רצון הלקוחות) AIG זכתה שנתיים רצוף במקום הראשון ברכב חובה, רכב רכוש ודירה.


לקוחות מספרים

ברצוננו להוקיר ולשבח את עובדת מחלקת התביעות שלכם ענת אלקס על שירות מדהים שזכינו לקבל ממנה בעת שטיפלה בתביעתנו עקב תאונת דרכים מצערת. ענת טיפלה במסירות ויעילות בתביעה. הייתה זמינה מיידית לכל שאלותינו בסבלנות ואדיבות מרשימים. אין ספק שבזכות עובדים כאלה קרנה של חברת aig עולה. מי ייתן ירבו עובדים כמותה. בברכה והערכה (קובי ושיר סקורי 30.4.17)

היום חידשתי את פוליסת ביטוח הרכב שלי. הנציגה הנחמדה במוקד הטלפוני - שנאלצה לרדוף אחריי באדיבות ובדבקות במשך כמה ימים טרם החידוש - נתנה לי שירות טוב במיוחד, תוך שהיא מסבירה באופן בהיר את כל אחד מרכיבי הפוליסה ואף חיפשה ומצאה עבורי מידע שעזר לי לקבל החלטה מושכלת. בתור מי שמכיר מערכות מורכבות המבוססות על שירות ללקוח (הן כמנהל והן כצרכן), אני מוצא לנכון לפנות אליך במיוחד ולציין את השירות המקצועי והאדיב שקיבלתי מהנציגה, דין סייג. לא סתם יצא ל- AIG מוניטין של חברת ביטוח "קצת אחרת". כנראה שאתם עושים משהו נכון. (רם צרפתי 25.4.17)


אני רוצה להודות על השירות שקיבלתי מאסף בן סימון. אסף היה מדהים, עזר לנו, ולא יכולנו להשלים את התהליך ללא העזרה שלו. אנחנו עולים חדשים ולמלא את כל הפרטים בעברית יכול להיות סיטואציה מאוד מתסכלת. אסף נשאר אתנו על הקו והסביר לנו הכל. הוא בהחלט מקצועי, סבלני, עוזר, ויודע הכל בצורה מושלמת. מגיעה לו הערכה על שירות מעולה והוא דוגמא לכל שאר האנשים שעובדים עם לקוחות. לצערי, תאונות הן חלק מחיינו. כולנו צריכים לקוות לקבל שירות כמו שקיבלנו מאסף לאחר התאונה (דבי בטאט 23.2.17)

הפעם אני פה בשביל לשבח! לפני כשלושה חודשים חוויתי לצערי את אחד המקרים הנוראיים שיכול לחוות בעל דירה.. שריפה! מדובר בדירה שבבעלותי אותה אני משכיר שלצערי נשרפה כליל!! הדבר הראשון כמובן שעשיתי, זה פנייה לחברה המבטחת- AIG. הטיפול היה מיידי ורציני! ביקשו ממני להביא מספר הצעות ובמקביל שלחו שמאי. מאחר וההוצאות החלו כבר להופיע (פינוי פסולת, פועלים) דאגו לי מ-AIG למקדמה וזאת עוד לפני שכלל ההצעה לשיפוץ הכללי הייתה ידועה. אני רוצה לציין לשבח את ליאב רז שהיה אחראי על התיק שלי וליווה אותי בכל שלבי התקדמות השיקום. קיבלתי את מלוא! הסכום עד השקל האחרון בלוחות זמנים מאוד סבירים, ואפילו קיבלתי בנוסף גם פיצוי על אובדן הכנסה משכר דירה של חודשיים! במשך שנים הייתי סקפטי לגבי חברות הביטוח הישירות; לפחות מהמקרה האישי שלי, התבדיתי! שאפו ענק! המשיכו כך.. תודה רבה! (רוני אברהם 16.2.17)

רציתי לתת מילה טובה על השירות של אחת העובדות אצלכם בביטוח נסיעות לחול.
לעובדת קוראים עדי ורציתי לפרגן ולתת מילה טובה על יחס מדהים שמודה שלא ציפיתי אליו, בטח שלא מעסקה על ביטוח נסיעות.
(עידו מרגוליס, 26.10.16)