ביטוח נסיעות מיוחד לתרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל מיוחד לתרמילאים

ישראלים ידועים כחובבי טיולים, לפני הצבא, במהלך הלימודים, בין עבודות, אחרי הפנסיה, וביניהם. כשרמת האדרנלין עולה – עולה איתה גם רמת הסיכונים. ביטוח נסיעות לחו"ל לחופשות אקסטרים מעניק לכם מוקד חירום 24/7, חילוץ על ידי צוות מיומן וכיסוי הוצאות רפואיות

סטטיסטיקה עולמית מלמדת כי 100% מהגירושין התחילו בנישואין, 100% מהפיטורים התחילו בעבודה, וקרוב ל-100% מהתאונות שמעורבים בהם מטיילים בחו"ל התחילו ב"לי-זה-לא-יקרה".

ביטוח נסיעות לחו"ל, בעצם מהותו, נועד לבטח מקרים בלתי צפויים. ביטוח הוא תמיד הימור, והימנעות מרכישת ביטוח – כן, גם היא הימור. אז אם חסכתם כסף כדי לצאת לטיול החלומות, כדאי גם לוודא שהטיול הזה יהיה באמת מושלם ותוכלו ליהנות גם משקט נפשי לאורך המסלול. אז לפני שאתם יוצאים לדרך אל תשכחו לבצע את המשימה האחרונה והקריטית: רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

למה צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?

נאלצתם לבטל את הטיסה ברגע האחרון, המטען שלכם אבד, הארנק והדרכון נגנבו, שברתם את הרגל ואין לכם מושג לאיזה בית חולים ללכת, תקף אתכם חיידק טורף, הייתם מעורבים בתאונת דרכים, סופת הוריקן מחקה את כפר הנופש שבו תכננתם לבקר? מבחינה סטטיסטית, כל התרחישים האלה ממש לא יקרו בביקור הבא שלכם לחו"ל. רובכם תשובו הביתה בשלום ולא תפסיקו לספר לחברים ולמשפחה על הטיול המופלא או על נסיעת העסקים המוצלחת. אבל, מה לעשות, יש מי שנכפה עליו לחוות את הצד הפחות סימפטי של הסטטיסטיקה.

להתאים את הביטוח לאופי הנסיעה

החיים מלאים בסיכונים – חלקם ממשיים, חלקם זניחים – ואנו נדרשים לזהות אותם, לתת עליהם את הדעת, לפעול בהתאם, ולהמשיך הלאה שלווים ורגועים. המודעות לסיכונים היא תמיד הצעד הראשון לפתרון הנכון. כפי שלא עולה על דעתכם לעשות חיסונים למלריה לפני ביקור בנורבגיה, למשל, או להצטייד בבגד ים לפני חופשה באנטרקטיקה – כך יהיה זה מיותר לרכוש ביטוח אקסטרים לנוסעים לשופינג בפריז. ביטוח הנסיעות צריך להתאים לאופי החופשה והטיול.

יש גם ביטוח מיוחד לתרמילאים

ביטוח נסיעות לחופשות אקסטרים מיועד לטיולים בעלי אופי, ובכן, קיצוני. נכון שרמת האדרנלין עולה בטיולים מסוג כזה בצורה די דרמטית, אבל איתה גם עולים הסיכונים. לכן קיים ביטוח נסיעות מיוחד לתרמילאים – AIG Explore.
AIG מעמידה לרשות מבוטחיה מוקד חירום בעברית הנגיש 24 שעות ביממה מכל מקום בעולם, ומעניקה לכם כיסוי הוצאות רפואיות עד מיליון דולר, כיסוי ללא הגבלת יום אשפוז ושכר מנתח, חילוץ והצלה על ידי צוות ותיק ומיומן, כיסוי לספורט אתגרי, כיסוי לביטול נסיעה עקב צו 8, הטסת בן משפחה קרוב מישראל במקרה של אשפוז בחו"ל, וכן אפשרות לביטוח לשנה שלמה עם אפשרות הארכה לשנה נוספת.

מובילים בשירות

שוק הביטוח הישראלי מוצף במוצרי ביטוח לנוסעים לחו"ל, והשיקול החשוב ביותר לבחירת חברה זו או אחרת הוא נגישותה ורמת השירות שלה בזמן אמת. בטח כבר שמעתם שלאחר בדיקה מקיפה שערך משרד האוצר בקרב חברות הביטוח בישראל, AIG דורגה במקום הראשון גם בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל באיכות השירות לטיפול בתביעות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים