מכונית אחרי תאונה - מוסך פרטי או מוסך הסדר של חברת הביטוח?

איפה לתקן: מוסך פרטי או מוסך הסדר של חברת הביטוח?

במקרה של תאונת דרכים יש שתי אפשרויות להחזרת הרכב לשמישות: במוסך פרטי או במוסך הסדר של חברת הביטוח. במה לבחור?

היום שלכם התחיל כמו כל יום אחר; בוקר לחוץ עם הילדים, כניסה חפוזה לאוטו, עצירות בגנים ובבתי הספר ונסיעה מהירה לעבודה. אבל הפעם, באמצע בדרך, משהו השתבש ומישהו שאיבד ריכוז פגע ברכב שלכם בצומת.
תודה לאל איש לא נפגע, הנזק למכונית משמעותי אך לא עצום, אבל עכשיו יש לכם טרדה חדשה "על הראש".
מה עושים במקרה של תאונת דרכים?

אחרי שביצעתם את כל הפעולות הדרושות, כפי שמפורט בקישור המצורף, מגיע הרגע בו צריך לקחת את האוטו למוסך. אם הרכב במצב נסיעה, אפשר לנהוג אל המוסך, ואם לא או שאינכם בטוחים – יש לגרור אותו אל המוסך.

לאיזה מוסך?

מוסך פרטי או מוסך הסדר של חברת הביטוח?

במקרה של תאונת דרכים יש לטפל ברכב הנפגע ולהחזירו למצב שמיש. את הטיפול ניתן לבצע במוסך לפי בחירתכם או במוסך הסדר של חברת הביטוח בה רכשתם ביטוח רכב.

אם בחרתם במוסך פרטי, כל הפרוצדורה באחריותכם, כאשר בתום הטיפול עליכם להגיש את הקבלות על ההוצאות לחברת הביטוח.

אם בחרתם במוסך הסדר אתם צריכים לשלם רק 'השתתפות עצמית' וכל השאר נסגר ישירות בין המוסך לבין חברת הביטוח. תהליך קצר יותר, נוח יותר ובלי נטל כלכלי כלשהו עליכם.

במסגרת ההסכמים בין מוסכי ההסדר לחברות הביטוח, מחירי הטיפול נמוכים יחסית. כלומר, חברת הביטוח בדרך כלל תשלם למוסך ההסדר פחות ממה שאתם הייתם משלמים במוסך פרטי על אותו תיקון.

מוסכי ההסדר ללקוחות AIG – מחויבות לאיכות ואמינות

לקוחות AIG יכולים לבחור במסלול המהיר והנוח של טיפול במוסך הסדר בראש שקט. מוסכי ההסדר של AIG נבחרו בקפידה והם מייצגים את השורה הראשונה של מוסכי הרכב בישראל. זה חלק מן המחויבות לשירות איכותי, שמעניק ל-AIG את המיקום הגבוה במדד איכות השירות של משרד האוצר – שנה אחר שנה.

מוסך הסדר של חברת הביטוח AIG הוא מוסך מקצועי שאפשר לסמוך עליו.

איתור מוסכי הסדר ללקוחות AIG

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים