מכונית לאתר תאונה עם ביטוח מקיף לרכב עם שירות VIP

שירותי VIP בביטוח המקיף לרכב

במקרה של תאונת דרכים יש לפעול בהתאם להנחיות. אם יש לכם ביטוח מקיף לרכב עם הרחבת שירות VIP הדברים נוחים ופשוטים יותר

כיף להיות VIP (אח"מ). זה אומר שיש לכם יתרון על פני אחרים במצבים מסויימים בהם נדרש יחס מיוחד, טיפול יותר מהיר והתמודדות יותר נוחה. למשל נוסעי VIP בטיסות של חברות תעופה נהנים מדלפק עלייה למטוס ללא תור, יותר מרווח לרגליים ומיני כיבודים אחרים. כמו שאמרנו, טוב להיות לקוח VIP.

עכשיו, מה דעתכם על פוליסת ביטוח מקיף לרכב עם שירות VIP?

כתב שירות VIP – מה זה ומה הוא מכיל?

  • כתב שירות VIP הוא כיסוי שניתן להוסיף לפוליסת ביטוח רכב מקיף.
  • כתב השירות מקנה לכם זכאות למגוון שירותי נוחות 24/7 (למעט ביום הכיפורים):
    • במקרה של תאונת דרכים יגיע למקום נציג שירות (למעט בכביש הערבה). הנציג ישחרר אתכם לדרככם וייקח על עצמו את המשך הטיפול בפרוצדורות הדרושות, בכלל זה המתנה לגרר (באם הרכב שנפגע אכן זקוק לגרירה). בנוסף, הוא יזמין עבורכם מונית שתיקח אתכם למחוז חפצכם (עד 60 ק"מ).
    • אתם תצטרכו להגיע למוסך בו מטופל הרכב רק כדי לקבל את רכבכם לאחר הטיפול כשהוא תקין ולשביעות רצונכם המלאה.
    • במקרה תאונתי המכוסה במסגרת הפוליסה, כשהמבוטח זכאי לפתרון רכב חליפי ושירות VIP,  המבוטח יכול ליהנות משירות הבאה ואיסוף של הרכב החליפי לבית / מבית הלקוח.

כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר למוקד. מספר הטלפון של המוקד מופיע על גבי הפוליסה ובאתר AIG. רצוי לשמור אותו כפתקית לגישה מהירה בטלפון הנייד, למקרה הצורך.

ביטוח מקיף לרכב עם כתב שירות VIP מאפשר לכם להמשיך את היום ואת השגרה בנוחות מירבית, במינימום הפרעות אם בכלל, גם לאחר תאונת דרכים. אם אתם אנשים עסוקים במיוחד, רכישת הרחבה לשירות VIP מספקת לכם יתרון משמעותי בעלות שולית יחסית.

קראו גם על הרחבה לרכב חלופי במסגרת פוליסת ביטוח מקיף לרכב.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים