סיפור משעשע על תביעת ביטוח רכב

סיפור משעשע על תביעת ביטוח רכב עם מסקנה חשובה

"יצאתי לעבודה כרגיל בשעה שבע בבוקר ונהגתי את המכונית ישר לתוך אוטובוס שעבר ברחוב. האוטובוס הקדים בחמש דקות", כך הוא הסביר מר בראדלי בתביעת ביטוח רכב שהגיש

אם תחום הביטוח הוא במקרה תחביב שלכם, האינטרנט יכולה לספק לכם שעות רבות של הנאה ועניין. אחד הנושאים שחיפוש בגוגל יכול לחשוף בפניכם הוא 'תביעות ביטוח מוזרות'. כמו שיש אתרי חתולים, ערוצי מימים ודפי בדיחות, כך יש ברשת העולמית אתרים עם סיפורי ביטוח משעשעים. תחום הביטוח המוביל הוא כמובן ביטוח רכב. מסתבר שאנשים יכולים להגיע ליצירתיות גבוהה במיוחד ולרמות כאשר הם צריכים לתבוע את חברת הביטוח שלהם בגין נזקים שנגרמו למכוניתם.

באחד מאתרים אלה מהם מסופר על אמריקני מהפרברים של אחת הערים הגדולות בארה"ב, ניק בראדלי, שסיפר על התאונה לה גרם: "יצאתי לעבודה כרגיל בשעה שבע בבוקר ונהגתי את המכונית ישר לתוך אוטובוס שעבר ברחוב. האוטובוס הקדים בחמש דקות". כך הוא הסביר בתביעת ביטוח רכב שהגיש.

התאונה הסתיימה ללא פגיעות בגוף ובנפש, כך שאפשר אולי להשתעשע מן הסיפור של המבוטח האמריקני שנפל קורבן להרגלים הקבועים ולהתנהגות אוטומטית. אך האמת היא שמדובר בעניין רציני מאין כמוהו; חלק נכבד מתאונות הדרכים נגרם בגלל חוסר תשומת לב הנובע משגרה שהופכת לאוטומטית. חוסר ערנות לשינויים והפתעות. הפנייה שאתם מכירים, הצומת שאתם עוברים בה יומיום הלוך וחזור, הנתיב הידוע שכבר הפך לחלק מחייכם – כל אלה אינם באמת דברים קבועים. אלו הם דברים דינאמיים שיש שהם תנועה והתפתחויות ושינויים קטנים. עובדה, מספיק שהאוטובוס יאחר פעם אחת בחמש דקות כדי שתקרה תאונה.

ביטוח רכב מכסה נזקים שנגרמו למכונית בין אם הנהג אשם בתאונה או לא. כלומר, מר בראדלי זכאי למימוש פוליסת ביטוח הרכב שלו, לתיקון הנזקים שנגרמו לרכבו, למרות שהוא זה שגרם לתאונה, אם כי יתכן שלפי תנאי תביעת ביטוח רכב הנהוגים בארה"ב הוא זכאי לפיצוי מופחת. יש גם להניח שחברת האוטובוסים תבעה את פוליסת הביטוח של מר בארדלי בגין הנזק שנגרם לאוטובוס.
כל זה חשוב וכדאי לדעת, אך מה שיותר חשוב הוא המודעות לסכנה שבהתנהגות שגרתית אוטומטית בעת נהיגה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים