איך צעירים באנגליה חוסכים על ביטוח רכב?

איך צעירים באנגליה חוסכים על ביטוח רכב?

נתונים מפתיעים על מחירי ביטוח רכב באנגליה: הצעירים משלמים פחות. הסוד; טכנולוגיה חדשנית לניטור ושיפור ביצועי נהיגה. גם בישראל אפשר עם AIG SafeDrive

אפילו בכיר באתר השוואות מחירים בבריטניה היה מופתע מנתוני מחירי ביטוח רכב בשנת 2014 באנגליה; בכל קבוצות הגיל עלה מחיר הביטוח בסכום דו-ספרתי, החל מכ-11 ליש"ט לגילאי 65+ ועד 36 ליש"ט לגילאי 30+. קבוצת גיל אחת חוותה עלייה חד-ספרתית: 7 ליש"ט לגילאי 20+, אבל ההפתעה הגדולה היא קבוצת הגיל היחידה שחוותה ירידה במחירי ביטוח רכב – קבוצת הנהגים הצעירים מתחת לגיל עשרים שחסכה יותר מ-40 ליש"ט (למעלה מ-200 ש"ח) בעלויות הביטוח לרכב. במילים אחרות, יותר ויותר נהגים צעירים בבריטניה משלמות פחות ופחות. חוסכים על ביטוח רכב – איך מסבירים את התופעה?

באופן מסורתי תעשיית הביטוח העולמית מחשיבה את הנהגים הצעירים כקבוצת הסיכון מס' 1. חוסר ניסיון, פזיזות ועודפים של ביטחון עצמי הופכים את הצעירים למועדים יותר לתאונות דרכים, והסטטיסטיקה העולמית מוכיחה כי זה נכון. כתוצאה מכך, בשגרת המקצוע, מחירי פוליסות ביטוח רכב הכוללות נהגים צעירים הינם הגבוהים ביותר ובדרך כלל מציגים עלייה גבוהה יותר מאשר בקבוצות גיל אחרות. לכן, ניתן להבין את ההפתעה שחוללו הנתונים שפורסמו באתר הטלגרף האנגלי, שמוכיחים למעשה כי הנהגים הצעירים בבריטניה הופכים לפחות מסוכנים וכך חוסכים על ביטוח רכב.

האם אנו עדים למהפך בתרבות נהיגה של צעירים? עדיין לא הגיע הזמן לברך על המוגמר ולפתוח שמפניות, אך אין ספק כי אנו עדים למגמה חיובית ומעוררת תקווה.
הסוד מאחורי הנתונים מאנגליה הוא טכנולוגיה מתקדמת המותקנת במכונית ומבצעת ניטור של התנהגות הנהג במצבי נהיגה שונים ומספקת משוב לשיפור ביצועי הנהיגה. פוליסות ביטוח רכב חדשניות מחייבות את הלקוח להתקנת "קופסה שחורה" במכונית, באמצעותה הוא יכול ללמוד על הרגלי הנהיגה שלו ולשפר את ביצועי נהיגה. כאמור, התקנת המערכת הטכנולוגית ושיפור הביצועים עשויים לחסוך ללקוח עשרות ליש"ט (מאות שקלים) במחיר הביטוח. פוליסות ביטוח רכב אלה נקראות 'פוליסות טלמטיות' והן נפוצות היום יותר ויותר; באנגליה כבר יש היום 323,000 פוליסות טלמטיות תקפות, עלייה של כ-10% משנת 2013. יותר ויותר נהגים צעירים חוסכים על ביטוח רכב.

גם בישראל יכולים נהגים צעירים לחסוך בהוצאות ביטוח רכב באמצעות התקנת מערכת ניטור שמספקת להם מידע על ביצועי הנהיגה ועוזרת להם לשפר את עצמם בכביש – קראו על תוכנית הביטוח החדשנית AIG SafeDrive ותתחילו לחסוך גם אתם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים