חייל בחופשה נוהג

תוספת זמנית לביטוח רכב – הרחבת כיסוי לזמן קצוב

למה לשלם כל השנה על כיסוי לנהג צעיר שמשתמש ברכב רק בסופי שבוע? הכירו את הפתרון של תוספת זמנית לביטוח רכב (ביטוח זמני לרכב)

מתארח אצלכם בן משפחה ואתם מעוניינים לאפשר לו לנהוג ברכב המשפחתי שלכם בתקופת שהותו אצלכם. זהו מהלך מנומס להפליא שחוסך לכם את המאמץ הכרוך בלהיות הנהגים של אותו אורח.
אלא שביטוח הרכב שלכם לא מאפשר לו לנהוג ברכב. אז מה עושים?

הכירו את הפתרון של ביטוח הוספת נהג לתקופה קצרה לרכב, המאפשר לכם להרחיב את ביטוח הרכב לתקופה קצובה (כינוי נפוץ לתוספת זו הוא ביטוח זמני לרכב).

ההוספה מיועדת גם עבור בני משפחה צעירים, בדרך כלל חיילים, שנוהגים ברכב המשפחתי רק בסופי השבוע בהם הם נמצאים בחופשה מהצבא.
ביטוח שנתי המכסה נהגים הצעירים עשוי להיות יקר, וכך באמצעות ביטוח זמני לנוהג ברכב ניתן לאפשר לחייל, או לבן משפחה אחר, לנהוג ברכב המשפחתי, ולשלם רק על הזמן בו הוא מורשה לנהוג.

בחישוב לפי מחיר הביטוח פר יום, ברור שעלות של תוספת זמנית גבוהה יותר מעלות של ביטוח רכב שנתי רגיל, במיוחד כאשר מדובר בכיסוי לנהגים חדשים או צעירים שתעריפי הביטוח עבורם גבוהים יותר מלכתחילה.

השימוש בפתרון של הוספה זמנית הוא חסכוני, בכך שההוספה מונעת את הצורך לשלם תעריפים יקרים עבור נהגים נוספים לאורך כל השנה, ומאפשרת לשלם רק עבור זמן השימוש שנרכש.

כיום אין צורך לפנות למוקד השירות לצורך רכישת תוספת זמנית, וניתן לבצע את כל התהליך באופן עצמאי, באזור האישי שבאתר החברה, ואף ליהנות מתעריף מוזל.

פתרונות לתוספת זמנית כוללים ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד שלישי.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים