למה מחפשים ביטוח צד ג לרכב הסבר

למה מחפשים 'ביטוח צד ג לרכב הסבר'?

לא פחות מ-24,000 תוצאות יש לחיפוש בגוגל על הביטוי 'ביטוח צד ג לרכב הסבר'. אז הנה ההסבר המבוקש

הביטוי ' ביטוח צד ג לרכב הסבר ' הוא ביטוי חיפוש פופולארי בגוגל והוא מניב כ-24 אלף תוצאות (נכון ליוני 2017). נתון זה עשוי להעיד כי הציבור מבין שביטוח צד ג' הוא חשוב מאוד, אבל לא לגמרי מבין את המהות והמשמעות שלו. והוא מחפש תשובות.

לדרישה ' ביטוח צד ג לרכב הסבר ' יש מענה פשוט; ביטוח צד ג' לרכב מספק כיסוי לנזקים שנגרמו לרכוש של מישהו אחר – אדם, עסק, מוסד וכד' – כתוצאה משימוש ברכב המבוטח.
לדוגמא, ביציאה מחנייה פגעתם במכונית שלפניכם, או בכניסה לחנייה שלכם בבית הסרתם קצת גדר של השכנים, או שהתנגשתם בטעות בעמוד תאורה של הרשות המקומית – בכל המקרים האלה אתם חשופים לתביעה מהצד הנפגע בגין הנזק שנגרם. מי ישלם?

אם יש לכם כיסוי צד ג' לרכב חברת הביטוח תשלם את הנזק, כמובן בכפוף לתנאים בפוליסה. אם אין לכם כיסוי כזה, ההוצאה עליכם.

בכל חיפוש ' ביטוח צד ג לרכב הסבר ' יש לשים לב לפרטים האלה: מהו היקף הכיסוי, מהם התנאים לתשלום או אי תשלום תביעה, מהי ההשתתפות העצמית. הכל מפורט בפוליסה (ראו בפוליסה של AIG, פרק ב').

כיסוי צד ג' כלול בביטוח המקיף. כלומר פוליסת ביטוח מקיף לרכב כוללת גם כיסוי לנזק שנגרם לרכב המבוטח וגם כיסוי לנזק שנגרם לרכוש של צד ג'. בעלי רכב עם שווי נמוך שאינם מעוניינים בביטוח מקיף, יכולים לרכוש ביטוח צד ג' לרכב בנפרד.

בכל מענה לדרישה הפופולארית ' ביטוח צד ג לרכב הסבר ' חייבים להדגיש כמה חשוב לרכוש את הכיסוי. בלי ביטוח צד ג' לרכב אתם עלולים למצוא את עצמכם עם אחריות לנזק גדול בגלל טעות קטנה, שמשמעותו נטל כלכלי כבד. הוא אמנם לא חובה, אבל רבים ממליצים לא לצאת לדרך בלעדיו.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים