חיסכון במחיר ביטוח רכב - AIG

טיפים לחיסכון במחיר ביטוח רכב

יחד עם הוצאות דלק ותחזוקה, עלויות הביטוח מהוות חלק בלתי נפרד מתקציב הרכב וכדאי לדעת איך אפשר לחסוך באופן משמעותי ברכישת ביטוח רכב חובה ומקיף. הנה כמה טיפים

ביטוח רכב מורכב, בדרך כלל, משתי פוליסות משלימות: ביטוח רכב חובה וביטוח רכב מקיף (שכולל גם ביטוח רכב צד ג'). ביטוח החובה כשמו כן הוא – חובה. ללא פוליסת ביטוח רכב חובה תקפה אסור לרכב לנוע בכבישים וכל נסיעה ברכב זה היא עבירה על החוק. ביטוח רכב מקיף, לעומת זאת, נתון לשיקולכם אך אם השקעתם סכומי כסף גדולים ברכישת המכונית יש להניח כי תרצו להגן על השקעתכם.

יחד עם הוצאות דלק ותחזוקה, עלויות הביטוח מהוות חלק בלתי נפרד מתקציב הרכב וכדאי לדעת איך אפשר לחסוך באופן משמעותי ברכישת ביטוח רכב חובה ומקיף. הנה כמה טיפים:

ביטוח רכב חובה לא עולה אותו דבר בכל מקום. פעם זה היה כך אך כבר כמה שנים שהרגולציה מאפשרת תחרותיות במחירי ביטוח רכב חובה. כדאי לבצע השוואת מחירים ולגלות היכן משלמים פחות תמורת הכיסוי.

האם אתם שייכים לאוכלוסייה הזכאית להנחה? חברות הביטוח מעניקות הנחות והטבות ברכישת ביטוח רכב לאוכלוסיות נבחרות עפ"י מגוון שיקולים. לדוגמא, מעורבות סטטיסטית נמוכה בתאונות. נשים, למשל, נהנות ב-AIG מתעריפי ביטוח מוזלים במסגרת ביטוח LADY AIG. בדיקה של הפרמטרים לפיהן מתמחרות חברות הביטוח את מחירי פוליסות הרכב עשויה להשתלם.

התאמה אישית. פוליסות ביטוח רכב מקיף עשויות לכלול רכיבים שונים שחלקם אינם רלוונטיים עבורכם. בדיקה של תכולת הפוליסה והוצאת סעיפים בלתי רלוונטיים היא כמובן חסכונית.

מבצעים והנחות. התחרותיות בתחום ביטוח רכב מביאה את חברות הביטוח להציע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים הטבות שונות ברכישת ביטוח לרכב. בדיקה יסודית של השוק יכולה להוביל אתכם למבצעים והטבות שיחסכו עשרות ומאות שקלים בעלויות ביטוח הרכב.

השורה התחתונה; קצת השקעה בשופינג יכולה להשתלם בגדול ולחסוך סכומים לא מבוטלים ברכישת פוליסות ביטוח רכב חובה וביטוח רכב מקיף. כלל "אצבע" אחד – נהיגה זהירה משתלמת פעמיים, גם בבטיחות וגם במחיר. השוו והיווכחו.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים