מה זה ביטוח מקיף ואיך לחסוך עשרות אחוזים במחיר

מה זה ביטוח מקיף ואיך לחסוך עשרות אחוזים במחיר?

כ-80% מבעלי הרכב בישראל רוכשים ביטוח מקיף לרכב. כמה מהם יודעים על מה הם משלמים ואיך אפשר לחסוך. אז בואו נראה מה זה ביטוח מקיף וממה הוא מורכב

כולם יודעים מה זה ביטוח מקיף לרכב, נכון?! אז זהו, שלא בטוח. כלומר, את הרעיון המרכזי של הגנה על רכוש יקר וכיסוי לאובדן או נזק, באמת כולם מבינים. עובדה, רוב גדול (כ-80%) אף מקפידים לרכוש ביטוח מקיף. אבל הניסיון המקצועי מוכיח כי בכל הקשור למיצוי האפשרויות להתאמה אישית ולחיסכון, יש עוד מה ללמוד.

אז מה זה ביטוח מקיף לרכב ומה קובע את תעריפי ביטוח מקיף?

ביסודו ביטוח מקיף לרכב הוא, כאמור, ביטוח רכוש שמספק כיסוי למקרה של אובדן הרכב המבוטח כתוצאה מגניבה או מתאונה, וכיסוי למקרים בהם נדרש תיקון לנזק שנגרם לרכב כתוצאה מתאונה.

תעריפי ביטוח המקיף מושפעים  מדגם הרכב  מנתוניו ומהערכות סיכון הנובעות ממאפייני הנהגים הצפויים לנהוג ברכב. לדוגמא, אישה תשלם פחות, נהג צעיר יעלה את המחיר. היסטוריית תביעות, המייצגת היסטוריית תאונות למעשה, המשפיעות גם הן על מחיר ביטוח מקיף לרכב.

כי מה זה ביטוח מקיף אם לא ניהול סיכונים?! כמו בכל ביטוח, החברה המנפיקה את הפוליסה בעצם לוקחת על עצמה את הסיכונים – גניבה, נזק וכו' – ואתם יכולים לקבוע על אילו סיכונים אתם מוכנים לשלם.

מה כולל ביטוח מקיף, פרט להגנה על האוטו?

ביטוח מקיף כולל גם כיסוי צד ג' המכסה נזקים שנגרמו ע"י הרכב המבוטח לרכוש של מישהו אחר. פגעתם במכונית של שכן? "ביקרתם" בחלון ראווה? בדיוק בשביל זה יש ביטוח צד ג', והוא חלק חשוב בתשובה לשאלה 'מה זה ביטוח מקיף לרכב?'

פוליסת ביטוח מקיף יכולה לכלול גם הרחבות שונות, חלקן ניתנות ללא תשלום וחלקן בתוספת תשלום.
ב-AIG, לדוגמא, כל פוליסת ביטוח מקיף לרכב כוללת גם הרחבת 'שכפול מפתחות' – ללא תשלום – לשיפוי עבור עלות החלפת מפתחות לרכבך בשל אובדן או גניבה של מפתחות, ו/או בשל פריצה לרכב, או נעילה מחוץ לרכב (תשלום לפורץ מנעולים).

אפשרויות הרחבה בתשלום כוללות, בין השאר, שירותי דרך וגרירה, שבר שמשות, רכב חלופי מלא, שירות VIP ועוד. לבחירתכם.

איך חוסכים עשרות אחוזים על מחיר ביטוח מקיף לרכב?

AIG מציעה את תוכנית Safe Drive המוזילה את מחיר ביטוח מקיף לצרכן ככל שמשתפרים ביצועי הנהיגה. רכיב ניטור המותקן ברכב (התקנה חינם) עוקב אחרי ביצועי הנהיגה ומספק לנהג דוח אישי, בו ניתן לצפות באפליקציה או באינטרנט. הנהג משפר את ביצועיו ומרוויח במחיר הביטוח. כי ב-AIG נהגים טובים משלמים פחות.

לסיכום: מה זה ביטוח מקיף וכמה הוא עולה? הלקוח קובע!!! החל מהבחירה איזו מכונית לרכוש, דרך בחירת הכיסויים וההרחבות ועד להחלטה להצטרף לתוכנית Safe Drive – ההגה בידיים שלכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים