ביטוח נסיעות לחול - סיפורי תביעות מהעולם הגדול

ביטוח נסיעות לחו"ל – סיפורי תביעות מהעולם הגדול

סקירה של עשרה מקרי תביעה מהעולם ממחישה עד כמה חופשות וטיולים צריכים להיות מלאי חוויות אך נטולי הפתעות, ועד כמה חשוב ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לא עניין משעשע. להיפך, מדובר בעניין רציני מאוד שעשוי לעשות את ההבדל בין חופשה או טיול מוצלחים לבין מפח נפש מתסכל. במרבית המקרים מדובר בהוצאות בלתי צפויות לטיפול רפואי כתוצאה ממחלה או פציעה. לדוגמא, כאבי שיניים פתאומיים שדורשים טיפול דחוף על מנת לעצור את הכאב ולהציל את החופשה, עלולים לעלות ביוקר.
אל תחשבו שמדובר בעניין נדיר; עפ"י נתוני מוקד השירות של AIG תביעות בגין הוצאות לטיפולי שיניים בחו"ל ניצבות במקום השני בדירוג התביעות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל, אחרי פציעות בפעילות ספורט אתגרי כגון סקי או סנפלינג ולפני הוצאות לתרופות.

עד כמה חופשות וטיולים יכולים להיות בלתי צפויים ניתן ללמוד מסקירה של תביעות יוצאות דופן בתחום ביטוח נסיעות בעולם:

פנסיונר שיצא להפלגת נופש לקה במחלת ים. כאשר הקיא מעבר לסיפון צנחו שיניו התותבות אל האוקיינוס. הוא תבע את פוליסת ביטוח הנסיעות בגין אובדן כבודה. תוצאות התביעה עדיין אינן ידועות.

זוג אמריקני שנסע לטייל במכוניתו המהודרת תבע את חברת הביטוח בגין נזק שנגרם לצבע של המכונית אחרי שעדר פרות ליקק אותה. תוצאות התביעה עדיין אינן ידועות.

זוג אמריקני אחר תבע על נזק שנגרם למכונית כתוצאה מנגיחות קרן של אייל עצבני. תוצאות התביעה עדיין אינן ידועות.

שני ילדים שבילו עם הוריהם בחופשת חוף טמנו את המצלמה המשפחתית בחול, כדי למנוע גניבה בעת שהלכו לטבול במים. הם רק שכחו היכן טמנו את המצלמה. חברת הביטוח כיסתה את האובדן.

חבורת נערות מקומיות משכה את תשומת לבו של תייר בריטי צעיר שהתהלך באתונה, והוא התנגש בתחנת אוטובוס ופצע את אפו. חברת הביטוח שילמה את הוצאות הטיפול.

זוג שבילה חופשה במלזיה גילה להפתעתו כי בקתת הנופש שלהם נשדדה ע"י קופים שפיזרו את הבגדים בכל רחבי היער הסמוך. חברת הביטוח שילמה את התביעה.

צנחן חובב נחת על אוהל של משפחה שערכה קמפינג בוויילס שבבריטניה. פוליסת הביטוח לא כיסתה את הנזק שגרם הצנחן לאוהל ולציוד בתוכו.

אישה בריטית הגיעה לחופשת סקי באלפים רק כדי לגלות שאין מספיק שלג. היא תבעה את חברת הביטוח עבור ההוצאה על רכישת המגלשיים החדשים שרכשה לפני הנסיעה ולא נעשה בהם שימוש. חברת הביטוח דחתה את התביעה.

נופשת שקראה ספר בצל העצים על החוף האקזוטי של ציילון, נפצעה מאגוז קוקוס שצנח על ראשה. חברת הביטוח כיסתה את עלויות הטיפול.

זוג אמריקני יצא לחופשה בקריביים על מנת להתחתן על החוף. החתונה השתבשה כאשר שמלת הכלה התלקחה מגציי הבר-ב-קיו והחתן נאלץ להשליך את אשתו הטרייה למי האוקיינוס כדי להצילה. לזוג היתה את התבונה לבטח גם את החתונה וחברת הביטוח כיסתה את עלויות שמלת הכלה.

אז שתהיה לכם חופשה מלאת חוויות ונטולת הפתעות. ואם יהיו, אז טוב שעשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל, נכון? עם כיסוי להוצאות רפואיות, אובדן רכוש ותקלות שונות כגון ביטול טיסה וכד'.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים