ביטוח עסקי, לא מה שחשבתם

ביטוח עסקי, לא מה שחשבתם

כמה ביטוח צריך אלוף יו-יו? כמה שווה הקול של ברוס ספרינגסטין? והאצבע האמצעית של קית' ריצארדס? הרגליים של מריה קארי? עשירים ומפרסמים עושים ביטוח עסקי

ההיסטוריה של עולם הביטוח עשירה בפוליסות מיוחדות, יוצאות דופן ומעניינות, לפעמים אף משעשעות. במאמר קודם במגזין AIG סיפרנו לכם את סיפורה של בטי גרייבל, הכוכבת ההוליבודית שתמונתה נכנסה להיסטוריה, בין השאר בזכות רגליה החטובות שהיו מבוטחות ב-1 מיליון דולרים כל רגל, במסגרת פוליסת ביטוח עסקי מיוחדת.

הסיפור של בטי גרייבל יוצא דופן במיוחד בשל אותה תמונה, ברגליים חשופות, שנכנסה לרשימת 10 הצילומים ששינו את העולם, אך היא לחלוטין לא מקרה יוצא דופן בעולם הביטוח העסקי. עשירים ומפורסמים רבים רכשו לעצמם ביטוח עסקי עבור איבר גוף.
אם כבר רגליים, אז דוגמנית העל היידי קלום ביטחה את רגליה בסכום של 2.2 מיליון דולרים, סכום פעוט לעומת הזמרת מריה קארי שרגליה מבוטחות בלא פחות ממיליארד דולרים.

בימים אלה, כאשר קים קרדשיאן זוכה לתשומת לב עולמית סוערת בזכות חשיפה של איבר גוף מסוים, צריך לזכור שהרבה לפניה היתה ג'ניפר שרכשה פוליסת ביטוח עבור אותו איבר בדיוק. סכום הביטוח לא ידוע.

150,000 דולרים הוא סכום הביטוח שנרכש בשנת 1930 ע"י נער אמריקני בשם הארווי לווה עבור שתי ידיו. ומדוע היה זקוק הנער לפוליסת ביטוח עסקי בהיקף כה גדול? ובכן, הארווי לווה היה אלוף היו-יו של ארה"ב. כן, אלוף היו-יו.
לעומת זאת, קית' ריצ'ארדס, הגיטריסט של להקת הרולינג סטונס, נקט בגישה חסכונית יותר וביטח רק את האצבע האמצעית – האמה – של ידו השמאלית בסכום של 1.5 מיליון דולרים. לפי החשבון כל 10 אצבעותיו של ריצ'ארדס שוות 15 מיליון דולרים, אם כי יש האומרים שהרבה הרבה יותר.

ולא רק איברי גוף נכנסו להיסטוריה של הביטוח העסקי. היוצר והזמר האמריקני ברוס ספרינגסטין ביטוח את קולו סכום של 6 מיליון דולרים. שחקנית הקולנוע הצעירה אמריקה פרארה רכשה פוליסת ביטוח עסקי בשווי 10 מיליון דולרים עבור החיוך שלה.

ואם אתם חושבים שיותר מוזר מזה כבר לא יכול להיות, אז הכירו את מארב יוז, שחקן קריקט אוסטרלי שביטח את שפמו ב-400,000 דולרים, ואת הזמר טום ג'ונס שרכש ביטוח עסקי עבור שיער החזה שלו בסכום לא ידוע.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת