הקשר בין הרחבת המשפחה לביטוחי הרכב, החיים והבריאות

הקשר בין הרחבת המשפחה לביטוחי הרכב, החיים והבריאות

המשפחה מתרחבת? כך גם הפרספקטיבה בכל הנוגע לאמצעים בהם תנקטו כדי להבטיח את שלום התוספת החדשה למשפחה. המלצות ביטוח לקראת הרחבת המשפחה

לא צריך לבדוק סקרים וסטטיסטיקות כדי להבין שבעת הרחבת המשפחה, מתרחבת גם התודעה בכל הנוגע לרצון לגונן, לשמור ולהבטיח לרך הנולד את כל ההגנה האפשרית.

כך נולדת לה, יחד עם התינוק, גם מודעות לסכנות האורבות בחוץ, לרצון להבטיח טיפולים רפואיים מקיפים, אם חלילה עולה הצורך בכך, ולא רק לילד, אלא גם להורים שרוצים להישאר בריאים וחזקים למען ילדם הרך.

המודעות לביטוח עולה, כבר בהריון, ולאחר הלידה מוצאים עצמם הורים רבים מרחיבים את הביטוחים הקיימים, או רוכשים ביטוחים שאפילו לא היו להם בעבר, כדי לספק רשת בטחון רחבה ככל האפשר לילד שנולד, או שבדרך, ולמשפחה.

אז במה בוחרים ההורים?

שרק נהיה בריאים

אחד מהביטוחים הרלוונטיים שהורים, או הורים שבדרך, מוצאים בהם עניין רב הם ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו מספקים שקט נפשי רב, מאחר והם כוללים תוספות והרחבות של טיפולים, ניתוחים ותרופות שלא כלולים במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי ושירותי קופות החולים.

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח בריאות

חיים ארוכים ומאושרים

תחום נוסף שזוגות צעירים רבים נותנים עליו את הדעת, לרוב כבר מייד לאחר החתונה, הוא ביטוח חיים. כבר לא רווקים צעירים וחופשיים אלא לוקחים אחריות על בן או בת הזוג, ובהמשך על הילדים, באמצעות הבטחת פיצויים וקצבאות למקרה של חלילה פטירה.

ביטוחי חיים מבטיחים כיסוי ביטוחי נרחב במקרה מוות, כך ששארי הנפטר ישמרו על אותה רמת חיים לה הורגלו קודם לכן.

תפיסת העולם של זוגות צעירים משתנה לחלוטין, עם ההבנה שעכשיו, עם הרחבת המשפחה, מוטלת עליהם אחריות כבדה יותר מאשר זו שהיתה להם ברווקותם.

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח חיים

גם בכביש משנים הרגלים

יכול להיות שכרווקים סמכתם הרבה על המזל והסתפקתם בביטוח חובה, או לכל היותר ביטוח צד ג'. אולם עכשיו, הפכתם להורים, ועם הרחבת המשפחה והשינוי בתפיסת העולם, חלים שינויים גם בביטוחי הרכב.

נתחיל בעובדה שאם נסעתם ברכב קטן וקומפקטי טרם הרחבת המשפחה, הרי שעם לידת הילד תעברו למכונית משפחתית מרווחת יותר, כן, גם מתוך שיקולי אחסון העגלה בתא המטען, אולם בעיקר כדי להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה ככל האפשר.

אולם גם הרכב החדיש ביותר צריך להיות מכוסה במיטב , במיוחד אם מדובר בדגם חדש יותר ממה שהורגלתם לו בעבר. ברכב חדש כבר אי אפשר לוותר על ביטוח מקיף, וחשוב להכניס אליו את כל הכיסויים הרלוונטיים, שיבטיחו נסיעה רגועה ושקטה.

ביטוח מקיף לרכב? ואם יש לי פורמולה 1?!

עניינים אישיים

אין ספק, נישואים, הריון ולידה הם מצבים בחיים שמשנים לחלוטין את תפיסת העולם מאספקטים רבים, ביניהם גם תחום הביטוח, שמקבל מקום של כבוד, יחד עם המעבר לסטטוס חדש של "נשואים" או של "הורים".

המחשבה על "מה יהיה אם", מעסיקה זוגות רבים, שפעמים רבות לא מסתפקים רק ביטוחי בריאות וחיים אלא מוסיפים גם , שמבטיח להם כיסוי למצבים בהם נפצעו או נפגעו, בעבודה, בבית, בעת ביצוע פעילות גופנית וכיוצ"ב, ואשר זקוקים לכיסוי ביטוחי מספיק יעיל שיבטיח להם את מימון חופשת החלה, רכישת ציוד, עזרים רפואיים וכד'.

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים במערכת החינוך

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים