סיפורים משעשעים על ביטוח - מגזין AIG

סיפורים משעשעים על ביטוח

החל מביטוח נגד מהומות רחוב, דרך ביטוח למקרה של חטיפה ע"י חייזרים ועד ביטוח נגד שברון לב לכלות וחתנים שננטשו ביום חתונתם. סיפורים משעשעים מעולם הביטוח

אם אתם עוקבים אחרי מגזין AIG אתם כבר יודעים שענף הביטוח העולמי מספק לא מעט סיפורים משעשעים אם לא מוזרים. חלק נכבד מהם קשור בסלבריטיז מתחומי הבידור והספורט שמבטחים חלקי גוף עליהם מבוססת הקריירה שלהם כחלק מביטוח תאונות אישיות. לדוגמא, הדוגמנית היידי בלום שביטחה את רגליה בסכום כולל של 2.2 מיליון דולרים. מה שעושה את העניין למוזר הוא שרגל ימין מבוטחת בסכום של 1.2 מיליון דולרים ואילו רגל שמאל בסכום של 1 מיליון דולרים "בלבד". אין הסבר ידוע לאפליה הביטוחית הזאת.

אך פוליסות ביטוח מיוחדות של איברי סלבריטיז הן רק חלק משפע של סיפורים משעשעים מעולם הביטוח. הנה כמה שכנראה לא ידעתם:

ממשלת תאילנד, שחלק ניכר מהכלכלה שלה מבוסס על תיירות, מעודדת תיירים לרכוש ביטוח נגד מהומות, למקרה שמהומות על רקע פוליטי, שהן אופייניות מאוד לתאילנד, ישבשו את החופשה.

כ-20,000 אמריקנים רכשו עד כה פוליסת ביטוח מיוחדת למקרה של חטיפה בידי חייזרים.

קיימת פוליסת ביטוח מיוחדת לאירועי גולף המבטחת את מארגני האירוע למקרה שאחד משחקני הגולף המשתתפים יצליח להכניס את הכדור לחור במכה אחת בלבד. הביטוח נועד לכיסוי עלות הפרס שמוענק לגולפאי שעושה זאת.

חברת המזון המהיר האמריקנית טאקו-בל ביטחה את סניפיה מפני פגיעה של חלקים שעלולים ליפול לכדור הארץ מספינת החלל הרוסית 'מיר'.

בארה"ב ניתן לרכוש ביטוח חתונות המעניק כיסוי למקרה של ביטול חתונה כתוצאה ממזג האוויר, מחלה, אירוע בטחוני וכד'. הפוליסה יכולה לכלול גם כיסוי למקרה של שברון לב, עבור חתן או כלה שנזנחו ביום חתונתם. ניתן לרכוש תוסף ביטוח מיוחד לפיצוי עבור טיפול נפשי.

כחלק מקמפיין קידום מכירות, תכשיטן אמריקני הכריז על החזר בשווי כולל של חצי מיליון דולרים במקרה וגובה השלג ברחוב יעלה על 3 סנטימטרים. לצערו, גובה השלג הגיע ל-8 סנטימטרים. לשמחתו הוא היה מבוטח.

ולסיום מקבץ זה; יינן הולנדי בשם אילחה גוטס ביטח את אפו הרגיש בסכום של 8 מיליון דולרים. עפ"י תנאי הפוליסה נאסר עליו לעסוק בספורט חורף (סקי) ובאגרוף ואסור לו להיות בסביבה בה הוא עלול לנשום עשן או אפר. לדוגמא, אסור לו להשתתף במסיבות בר-ב-קיו במקומות קטנים. אכן סיפור ביטוח חיים משעשע.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים