ביטוח באינטרנט, לא מה שחשבתם

ביטוח באינטרנט, לא מה שחשבתם

מה אתם עושים באינטרנט? רוב הזמן אתם מחפשים מידע על דברים שחשובים לכם, מבלים ברשתות חברתיות וצופים בסרטוני וידאו. ומה עם ביטוח באינטרנט? הכירו את ערוצי האינטרנט של AIG ישראל

מה אתם עושים באינטרנט? אתם ודאי עוקבים אחרי חשבון הבנק שלכם באמצעות האינטרנט באופן שוטף. אם אתם שייכים לזרם המרכזי של משתמשי האינטרנט בארץ ובעולם, אתם קונים באינטרנט ספרים, מוסיקה, משלוחי הסעדה, שירותי תיירות ואפילו רוכשים ביטוח באינטרנט. אבל רוב הזמן אתם מחפשים מידע על דברים שחשובים לכם, מבלים ברשתות חברתיות וצופים בסרטוני וידאו. גם אנחנו שם באינטרנט, אז הגיע הזמן להכיר לכם את ערוצי האינטרנט של AIG ישראל.

בלב העניינים ניצב אתר האינטרנט של AIG בכתובת www.aig.co.il עם כל המידע על תוכניות הביטוח השונות ועם כלים לקבלת הצעת מחיר לביטוח אונליין ורכישה מהירה של פתרון הביטוח הדרוש לכם. כאן עושים ביטוח באינטרנט.
האתר מספק גם כלים לקבלת שירותים שונים אונליין ע"י לקוחות החברה, באמצעות שם משתמש וסיסמא אישית. לדוגמא, בעלי פוליסות ביטוח רכב במסלול AIG Safe Drive יכולים לעקוב באמצעות האתר אחרי ביצועי הנהיגה שלהם, שיכולים להשיג להם עד 40% הנחה במחיר הביטוח.

אנחנו פעילים גם ברשתות החברתיות – פייסבוק, גוגל+, יו-טיוב – אך מכיוון שאנחנו יודעים שביטוח לא נמצא הכי גבוה בסולם התעניינות שלכם (טעות, אבל על זה נכתוב בהזדמנות אחרת), שם אנחנו מנסים לעניין אתכם בדרכים מגוונות, ולא רק באמצעות מידע ממוקד על חידושים מקצועיים, אחלה מחירים ותנאים משופרים כמו באתר.

בערוץ היו-טיוב תמצאו את מיטב הפרסומות של AIG ועוד סרטונים שמטפלים בנושאי ביטוח באופן חוויתי ומשעשע. אתם כמובן יכולים לעבור בקליק אחד מהסרטונים אל האתר כדי לעשות ביטוח באינטרנט.
את הסרטון שלפניכם – למה מי זאת ליהיא גרינר? – הפקנו במיוחד לכבוד חג פורים ואתם יכולים לראות שהיה שמח ומבדח. אבל אם תחשבו רגע ברצינות, מאחורי כל הבדיחות המצחיקות מאוד בסרטון, ומאחורי הטריק הנחמד של בחירת פרסומת מתוך פרסומת, מסתתר אותו רעיון שעומד מאחורי כל המוצרים של AIG – התאמה אישית.

ואפרופו התאמה אישית, רובכם ודאי יעדיפו לעקוב אחרינו בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, אבל אנחנו כאמור לשירותכם גם בגוגל+, עם עדכונים רציניים ועם תכנים משעשעים.
באמצעות פייסבוק וגוגל+ תוכלו גם לעקוב אחרי מגזין AIG שמביא באופן שוטף טיפים שימושיים למשפחה, לבית, לרכב ולנסיעות לחו"ל.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים