ביטוח בשירות עצמי באתר AIG

שירותי ביטוח באינטרנט – האיזור האישי שלך באתר AIG

השירות הוא חלק מעסקת הביטוח, יחד עם כיסוי הולם ומחיר הוגן. אז אם יש לכם קצת זמן פנוי בואו להכיר שירותי ביטוח באינטרנט. כי יש דברים שכדאי לדעת בנחת

שאלה ישירה: מתי לאחרונה הקדשתם זמן לענייני הביטוח שלכם, מעבר לרכישת הפוליסה שאתם צריכים? לא, אין צורך לקום בשביל זה רק להפעיל את העכבר ולגלוש לאתר AIG מהכורסה בבית, מהכיסא במשרד או ממיטת השיזוף על חוף הים – איך שנוח.
הכירו את האיזור האישי באתר AIG; שירותי ביטוח באינטרנט – הפוליסות, התשלומים, הפרטים – הכל שם במקום אחד מרוכז, יעיל ונוח. קוראים לזה שירות אונליין וזאת רק ההתחלה.

שירותי ביטוח באינטרנט באתר AIG

השירות הוא חלק מעסקת הביטוח, יחד עם כיסוי הולם ומחיר הוגן. באמצעות האינטרנט ובעזרת המחשבים, הטאבלטים והטלפונים החכמים אפשר לספק היום שירותי ביטוח הרבה יותר מהירים ובאופן הכי אישי. נכנסים, נרשמים ועוקבים. רוצים לדעת אילו פוליסות יש לכם ומה הכיסוי הביטוחי שהן מספקות – הקליקו 'הפוליסות שלי'. צריכים לבדוק את מסמכי התביעה ששלחתם – הקליקו 'המסמכים שלי'. החלפתם כרטיס אשראי – הקליקו 'עדכון אמצעי תשלום'. הילד קיבל רישיון – הקליקו 'נהג חדש'. נוח כבר אמרנו?

האיזור האישי באתר AIG המספק שירותי ביטוח באינטרנט ללקוחות, הוא חלק ממהפכת הביטוח הישיר ומרכיב מרכזי באסטרטגיה של ביטוח בהתאמה אישית, אותה מובילה חברת AIG. כך יכולים כל אחד ואחת לרכוש פוליסות המותאמות בדיוק לצרכי הביטוח האישיים והמשפחתיים, במחיר שמותאם ליכולת ועם אפשרויות להרחבה עפ"י הצורך והאפשרויות.
כך גם השירות, מותאם לצרכים ולאפשרויות; כי היום הדרישה היא לשירות בזמן אמת במינימום המתנה, אם בכלל, ובמקסימום נוחות. אתם קובעים את הקצב ואת לוח הזמנים והפתרון הוא שירותי ביטוח באינטרנט שזמינים לכם בכל רגע.

כדי להשתמש בכלים באיזור האישי שלכם תצטרכו, כמובן, שם משתמש וסיסמא. גם זה תהליך מהיר ופשוט כמיטב השירות המקוון – שולחים את הבקשה ומקבלים מייד סיסמא חד פעמית לטלפון הסלולרי כן, אפילו אין צורך לזכור את הסיסמא, כל כך פשוט.
האיזור השירות באתר AIG כולל גם מידע שימושי כללי פתוח לכל כגון מדריכים והנחיות לטיפול בתביעות ביטוח, אמנת השירות, רשימת מוסכים, רשימת שמאים ואפילו מידע על מבצעים והטבות. וזה עוד לא הכל.
אז אם יש לכם קצת זמן פנוי קפצו לביקור היכרות באיזור שירות לקוחות באתר AIG כדי שתדעו מה עומד לרשותכם בדיוק בזמן שתצטרכו לקבל שירותי ביטוח באינטרנט. כי יש דברים שכדאי לדעת בנחת.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים