איור שירותי אונליין – האזור האישי באתר AIG

בכל כמה זמן להתחבר לאזור האישי שלי ב-AIG?

באזור האישי שלכם באתר AIG אתם יכולים לחסוך הרבה זמן (וכסף) על ענייני הביטוח שלכם. תדירות הביקורים לא כמו בבנק למשל, אבל אם יש נהג צעיר בבית, כמות הביקורים יכולה להפתיע

בכל אתר שירות בו אתם רשומים יש לכם אזור אישי, המרכז עבורכם את המידע הרלוונטי רק עבורכם באותו אתר, ואליו אתם יכולים להתחבר בכל עת באמצעות שם משתמש וסיסמא.
זה יכול להיות אתר קניות שאתם משתמשים בו באופן שוטף, עם אזור אישי המפרט את קניותיכם והתשלומים שביצעתם; אתר קופת החולים עם מידע על התרופות והטיפולים שאתם מקבלים מעת לעת או באופן שוטף; זה יכול להיות, כמובן, אתר הבנק שלכם.

גם באתר של חברת הביטוח יש לכם אזור אישי למידע ופעולות.

באיזו תדירות מומלץ לבקר באזור האישי?

התשובה משתנה בהתאם לכל אזור אישי והשימושיות שלו. לצורך ההמחשה נניח שיש לכם שני חשבונות בנק, אחד בבנק בו קיבלתם משכנתא וזאת הפעילות היחידה באותו בנק, והשני בבנק בו מתנהל חשבון העו"ש שלכם וכל הפעילות הפיננסית השוטפת.

מובן לכל כי באזור האישי באתר הבנק בו מתנהלת הפעילות השוטפת אתם תבקרו בתדירות גבוהה, לפחות אחת לשבוע ובמקרים רבים מדי יום ביומו, ואילו באזור האישי בבנק בו אתם עוקבים אחרי המשכנתא בלבד, תבקרו בתדירות נמוכה – אחת למספר חודשים.

האזור האישי שלכם ב-AIG נמצא בין שני הקצוות האלה – מבקרים בו כאשר צריך משהו, ובביטוח זה קורה אחת לתקופה, למשל כשצריך לחדש ביטוח, להוריד אישור כלשהו וכד'.
כאשר קיימת תביעה פתוחה, תדירות הביקורים הופכת לתכופה, לצורך מעקב ובירורים שוטפים עד ליישוב התביעה.
אם אתם מנהלים נהגים צעירים/חדשים בביטוח רכב, כמות הביקורים יכולה להיות מפתיעה.

הכירו את האזור האישי שלכם באתר AIG

  • פירוט הפוליסות והכיסויים שלכם והתשלומים עבורם.
  • קבלת מידע על ספקי שירות לרכב במקרה של תאונה (הכפתור האדום).
  • הורדת מסמכים ואישורים – תעודת ביטוח חובה, אישור העדר תביעות אישורי תשלום, אישורי מס, וכד'.
  • טיפול בתביעות – מעקב תביעה קיימת, העלאת מסמכים הקשורים לתביעה. בתחומי ביטוח מסוימים כבר ניתן להגיש את התביעה באזור האישי.
  • פעולות בביטוח רכב – הוספת נהג/נהג חדש, רכישת חבילות ק"מ, החלפת רכב, עדכון נהגים.
  • חידוש פוליסות.
  • עדכון אמצעי תשלום.
  • ביצוע תשלומים – תשלום השתתפות עצמית, תשלום חוב.
  • עדכון פרטים אישיים.

וזאת רק ההתחלה… הכניסה מכאן.

ב-AIG לא צריך לזכור סיסמא כדי לקבל שירות אישי

האזור האישי שלכם ב-AIG פועל בטכנולוגיות מתקדמות. כדי להתחבר אין צורך לזכור שם משתמש וסיסמא.
מקלידים מספר תעודת זהות ומספר טלפון נייד, ומקבלים מייד סיסמא חד-פעמית לטלפון הנייד.

קל, פשוט, נוח, מהיר ובטוח.

שירות אישי ללקוחות AIG גם באפליקציות

בנוסף לאזור האישי באתר – הזמין לכם בגלישה במחשב, בטאבלט או בטלפון – אתם יכולים לקבל מגוון שירותי ביטוח ולבצע פעולות אישיות באמצעות אפליקציות השירות של AIG:

  • AIG Israel App – האפליקציה שמחברת אתכם לאזור האישי שלכם, עם מגוון שירותים דיגיטליים כגון הגשת תביעה, מעקב תביעה, חידוש ביטוח ועוד.
  • AIG Just Drive – האפליקציה לניהול נהגים צעירים וחבילות קילומטרים, לבעלי ביטוח רכב.
  • AIG Safe Travelהאפליקציה למידע על שירותי רפואה ולקבלת החזרים ישירים בחו"ל, לבעלי ביטוח נסיעות לחו"ל.

אז מתי להתחבר?

בכל פעם שאתם צריכים משהו, האזור האישי שלכם לשירותכם. התחברו וקבלו את המידע הדרוש לכם או בצעו את הפעולה שרציתם.

אנו ממליצים לשמור על "קשר עין" עם הביטוחים שלכם באמצעות ביקור חודשי, או לפחות רבעוני, קצר באזור האישי. כך גם תוכלו לגלות מה חדש, ואילו פעולות נוספות אתם יכולים לבצע כשצריך.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים