ההתמודדות עם מחלת סרטן היא גם כלכלית. איך מנצחים?

ההתמודדות עם מחלת סרטן היא גם כלכלית. איך מנצחים?

מכנה משותף אחד ברור לכל סוגי הסרטן ולכל החולים הוא הצורך בשקט כלכלי על מנת לאפשר התמקדות מירבית במה שחשוב באמת. בדיוק בשביל זה נועד ביטוח בריאות 'ביטחון לחיים'

גילוי של מחלת סרטן הוא טלטלה גדולה. לומר שהחיים משתנים זאת תהיה לשון המעטה. כל המיקוד של האדם החולה, משפחתו והחברים עובר למטרה אחת ויחידה – לנצח את המחלה. מדובר במאמץ גופני אדיר, סערת רגשות וגם באתגר כלכלי. דוגמא קטנה: הוצאות הדלק קופצות בשל הנסיעות המרובות לבדיקות ולטיפולים. ויש כמובן את כל ההוצאות החדשות הכרוכות בטיפולים, אביזרים, עזרה בבית ותמיכה נפשית.
במצב שכזה פוליסת ביטוח בריאות המעניקה פיצוי כספי בעת גילוי מחלה קשה "ביטחון לחיים" יכולה להיות משמעותית מאוד.

'סרטן' הוא שם כולל לקבוצה של כ-200 מחלות שונות. בכל שנה לוקים בישראל כ-25,000 בני אדם באחת ממחלות הכלולות הגדרה הרחבה של סרטן. מדובר במחלה מסוכנת אך היום, עם התפתחות מדע הרפואה, ניתן לטפל, להאריך חיים ואף לרפא סוגים רבים של סרטן. הטיפולים  עשויים להיות ממושכים ותובעניים. יש חשיבות גבוהה לגילוי מוקדם ולאבחון מהיר של המחלה ודרכי הטיפול.
מכנה משותף אחד ברור לכל סוגי הסרטן ולכל החולים הוא הצורך בשקט כלכלי על מנת לאפשר התמקדות מירבית במה שחשוב באמת. החל מגילוי המחלה ולאורך כל הדרך החולה ומשפחתו נדרשים לכל האנרגיות ולכל הזמן הדרוש להשגת ניצחון על המחלה.

פוליסת ביטוח בריאות 'ביטחון לחיים' המכסה מחלות קשות נועדה בדיוק בשביל זה – לספק בסיס כלכלי שמוריד המון דאגות וטרדות מעל סדר היום ומאפשר גם לחולה וגם למשפחה להתמסר להחלמה.
פוליסת 'ביטחון לחיים' מעניקה פיצוי קבוע וידוע מראש, כפי  שבחר המבוטח בעת רכישת הפוליסה, כבר בעת גילוי המחלה, כדי שהתחלת המסלול הקשה תהיה כמה שיותר קלה. פיצויים נוספים הכלולים בפוליסה: תגמולים חודשיים, פיצוי אחרי ניתוח ופיצוי כנגד ימי אשפוז.
ביטוח בריאות 'ביטחון לחיים' כולל, בנוסף, את שירות Second Opinion לקבלת חוות דעת רפואית נוספת מטובי הרופאים בארה"ב. בעת גילוי נחלת הסרטן השירות ניתן ללא השתתפות עצמית. בנוסף, שירות Best Doctors עזרה באיתור רופאים מומחים, ניתן ללא הגבלה וללא השתתפות עצמית.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים