הרפורמה בביטוח בריאות - הכירו את הפוליסה החדשה

הכירו את פוליסת MediCare: החידוש שהביאה הרפורמה בביטוח בריאות

ב-1 בפברואר 2016 יצאה לדרך הרפורמה בביטוח בריאות. הסיבה לצורך הדחוף לעשות סדר היא בעיקר הדינאמיות של תחום ביטוח בריאות שמושפע מחידושי הרפואה. הכירו את הפוליסה של העידן החדש

התפתחויות מסעירות במחקר המדעי ובתחום הרפואה מאפשרות לתת מענה למגוון מחלות ובעיות רפואיות שנחשבו לחשוכות מרפא. טיפולים רפואיים שהיו נחלתם של מעטים הופכים לשגרה רפואית זמינה לכל.
קצב השינויים המהיר יצר מצב של אי בהירות בקרב צרכני ביטוח בריאות, פערי מחירים ותופעות של 'כפל ביטוח' (משלמים פעמיים על אותו כיסוי).

החל מ-1 בפברואר 2016 תחום ביטוח בריאות בישראל נכנס לעידן חדש, עם הכניסה לתוקף של הרפורמה בביטוח בריאות. המפקח על הביטוח במשרד האוצר לקח על עצמו להסדיר את התחום, על מנת לאפשר לצרכן להתמצא ולקבל החלטות שקולות עפ"י צרכיו ויכולותיו.

עיקרי הרפורמה בביטוח בריאות

החידוש המרכזי של הרפורמה הוא קביעת פוליסת ניתוחים אחידה. הפוליסה האחידה מיועדת לספק כיסוי למרבית הצרכים הרפואיים הנפוצים שלא תמיד מכוסים ע"י סל הבריאות ותוכניות שב"ן של קופות החולים:

  • ניתוחים בישראל
  • תחליפי ניתוח
  • עד 3 התייעצויות נוספות בכל שנה.

בעלי פוליסות בריאות קיימות יכולים לבחור אם להמשיך את הפוליסה הקיימת או לעבור לפוליסות החדשות, ללא חיתום רפואי. יחד עם הפוליסה האחידה, הרפורמה בביטוח בריאות מאפשרת לחברות הביטוח להציע כיסויים נוספים בנפרד.

חידוש נוסף: כל פוליסות ביטוח הבריאות הפרטיות, הפוליסה האחידה ואחרות, יהיו תקפות לשנתיים בלבד. אחת לשנתיים חברות הביטוח יוכלו לשנות את התנאים ואת המחיר. אם השינוי במחיר לא יהיה גבוה מ-10 ש"ח בחודש (120 ש"ח בשנה) או נמוך מ-20% מהמחיר הקיים, ניתן יהיה לחדש את הפוליסה ללא קבלת אישור מהלקוח המבוטח.

הכירו את הפוליסה החדשה AIG MediCare:

AIG היא החברה היחידה שהתמקדה במתן מענה לתופעת 'כפל ביטוח' עוד לפני הרפורמה בביטוח בריאות. הלכה למעשה, פתרונות ביטוח בריאות של AIG היוו מודל עבור מובילי הרפורמה. כעת מציעה AIG את הפוליסה החדשה AIG MediCare משלים שב"ן המעניקה כיסוי רפואי מקיף, הכולל בין השאר:

  • טיפולים מחליפי ניתוח
  • התייעצויות לפני ואחרי ניתוח
  • השתלות איברים
  • כיסוי לתרופות שאינן בסל התרופות

בנוסף מציעה AIG MediCare שני יתרונות משמעותיים:

  • אין "כפל ביטוח" לעומת ביטוחי בריאות אחרים
  • חיסכון של עד 40% במחיר הביטוח (פוליסות שקל ראשון)

AIG MediCare – פוליסת ביטוח בריאות של העידן החדש – מספקת את הכיסוי הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. השוו בעצמכם באמצעות מחשבון ביטוח בריאות באתר משרד האוצר.

סקירת עיקרי הרפורמה בביטוח בריאות באתר מאקו

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים