מעבר דירה - 10 טיפים ליום הגדול

עוברים דירה? 10 טיפים ליום הגדול

מתי לסגור עם חברת הובלה? כמה טיפ לתת? מה שמים במכונית הפרטית? כמה דברים שכדאי לדעת לקראת היום בו אתם עוברים דירה

עוברים דירה? יש מועד לכניסה? אם כך, כל מה שנותר לעשות הוא לארגן את יום המעבר. כדאי לסגור עם חברת הובלה שבועיים לפחות לפני מועד ההובלה המיועד. מומלץ להסתמך על המלצות של חברים בבחירת חברת ההובלה ולבקש המלצות (ואזהרות) באמצעות מעגלי הקשר ברשתות החברתיות ובפורומים בנושא 'עוברים דירה'. וודאו כי לחברת ההובלה יש פוליסת ביטוח המכסה נזקים שעלולים להיגרם לכבודה שלכם.

ועוד 9 טיפים קטנים ומועילים ליום הגדול – יום המעבר לבית חדש:

  1. חישבו על יום המעבר כעל יום מסע. הצטיידו באוכל ומשקה זמין לכל המשפחה – סנדוויצ'ים, חטיפים, בקבוקי מים ומשקאות קלים. אל תשכחו גם את צוות ההובלה. תרמוס עם קפה יכול להיות רעיון טוב.
  2. מחידושי הזמן – פיתחו קבוצת ווטסאפ מיוחדת בשם 'עוברים דירה' לכל המשתתפים במאמץ – משפחה, חברים ומנהלי הצוות.
  3. הכינו רשימת מטלות לכל אחד מבני המשפחה. אם הילדים בוגרים מספיק גם הם יכולים להשתתף. אם מדובר בילדים קטנים זה הזמן לרתום סבתות, סבים וכוחות עזר אחרים להשגחה ביום המעבר ואם אפשר אז גם ביום שאחרי.
  4. הכינו בגדים וכלי רחצה ליום שאחרי.
  5. שמרו חניה קרובה ונוחה למשאית ההובלה מבעוד מועד.
  6. הכינו את הרכב המשפחתי. ברכב המשפחתי מעבירים חפצים יקרי ערך, דברים עדינים במיוחד, את כל מה שצריך לאורך יום המעבר וליום שאחרי. תדלקו אותו יום לפני.
  7. הכינו טיפ לצוות ההובלה. הסכומים המקובלים נעים בין 50 ש"ח טיפ לכל אחד בדירות קטנות עד 100 ש"ח בדירות גדולות.
  8. זכרו לשמור את מטעני הטלפונים הסלולריים בהישג יד.
  9. הצטיידו בסבלנות.

לפני שאתם עוברים דירה, זה הזמן לחשוב על ביטוח דירה. אם אין לכם ביטוח דירה, תוכלו לרכוש אותו ב-AIG באמצעות הטלפון 1-800-400-400 או באמצעות האינטרנט.
אם יש לכם ביטוח דירה ב-AIG, כדאי לעדכן אותו לפי שווי הדירה החדשה. פנו לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-9272300 או באמצעות טופס צור קשר באתר.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים