איפה אתם שומרים מספרי חירום

איפה אתם שומרים מספרי חירום?

לצערנו מפעם לפעם אנחנו מקבלים תזכורת כמה חשוב להזעיק עזרה בזמן. כדי שברגע האמת לא תאבדו זמן, הנה כמה עצות לניהול מספרי טלפון לשעת חירום.

מספרי חירום צריכים להיות ידועים וזמינים לכל אחד, מילד ועד קשיש. על בעלי משפחות יש אחריות לכך שהילדים ידעו מה לעשות ולאן לפנות במצב חירום. היום כאשר למרבית הילדים כבר יש טלפון סלולרי משלהם הענין קצת קל יותר, לפחות בהיבט של נגישות לטלפון. פעם היה צורך להראות לילד איך משתמשים בטלפון ציבורי, או לאן לגשת כדי לקבל רשות לטלפן, אך כיום אמצעי התקשורת זמין והדאגה העיקרית היא טעינת הסוללה.

המקום הטבעי למספרי חירום הוא הטלפון עצמו. טלפון חכם (סמארטפון) מספק מגוון דרכים לגישה מהירה אל מספרי טלפון לשעת חירום. יש אתרי אינטרנט המפעילים דף עם ריכוז של כל מספרי החירום בישראל (לדוגמא: b144) ואפשר לשים קיצור דרך על מסכי הטלפון. גם סימנייה בדפדפן לא תזיק. מה שחשוב כמובן הוא לזכור איפה הקיצור והסימנייה.
הכי חשוב, במיוחד אצל ילדים ומבוגרים, לוודא שקיימת הבנה של המשמעות של כל מספר – לאן מתקשרים מתי.

שירותי המידע הציבוריים אינם כוללים מספרי חירום של המשפחה. מספרי הטלפון של ההורים, סבתות וסבים, מורים, גננות וכל השאר. לכל משפחה הסידורים שלה בענין הסעות, למי מטלפנים כאשר שוכחים את המפתח וכד'. למשפחות שמתגוררות בבניני דירות גבוהים, מספר הטלפון של שירות המעליות הוא חיוני. הילדים ודאי יגידו שמספרי השירות של ספקי הטלויזיה והאינטרנט הם מספרי חירום – לשיקולכם.

גם פיצוץ בצינור הוא מצב חירום. לאן מטלפנים? אם יש לכם ביטוח דירה של AIG הנה קישור לשירות הלקוחות עם כל מספרי הטלפון של מוקדי החירום ב-AIG.
ביטוח דירה יכול לכלול ביטוח מבנה, ביטוח תכולה או שניהם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים