רכב היברידי, אפשר גם עם ביצועי על

רכב היברידי, אפשר גם עם ביצועי על

מותג העל למבורגיני השיק לאחרונה רכב היברידי שגם מייצג את המורשת הספורטיבית וגם מבטא את החדשנות של טכנולוגיה ירוקה. איך כל זה קשור לאוטו שלכם?

איך יודעים שרכב היברידי הוא יותר מטרנד? פשוט מאוד, כאשר מותגי העל של עולם הרכב מצטרפים למגמה במלוא העוצמה. ועכשיו תורה של למבורגיני (Lamborghini), מהשמות היותר גדולים של מכוניות העל. ברוח המותג, למבורגיני מציעה  רכב היברידי מעוצב למשעי, עם מנוע בנזין המספק לא פחות מ-910 כוחות סוס ואת כל הביצועים המצופים.
ההיברידית של למבורגיני מוכיחה כי החששות של נהגים מפני התפשרות על הביצועים המוטוריים לטובת הביצועים "הירוקים" הם חסרי בסיס.

היתרון הכפול של רכב היברידי

ברכב היברידי משתלבים שני סוגי מנועים, בדרך כלל מנוע בנזין ומנוע חשמלי, המעניקים  שני יתרונות חשובים: הורדה משמעותית של רמת הזיהום שמייצרת המכונית וחיסכון משמעותי בהוצאות לתדלוק. יצרני רכב רבים בעולם שמשווקים רכבים היברידיים מייצור סדרתי, רובם בקטגוריית המשפחתיות, מספקים לצרכן הרכב, בנוסף לתרומה לאיכות הסביבה ולחיסכון בהוצאות, גם ביצועים איכותיים שאינם נופלים מאלה של רכבים "רגילים" וכמובן מפרט שופע.

כולם נושאים את עיניהם גם אל יצרני העל כגון למבורגיני, שחלקם אף קשורים איתם בקשרים עסקיים וקשרי ידע. בסופו של דבר, הסופר-קאר ההיברידית של למבורגיני תשפר גם את המכונית הבאה שלכם.
המגמה לא פסחה על ישראל וכיום רואים בכבישי ארצנו יותר ויותר נהגים שבחרו בדגמים היברידיים"ירוקים" וחסכוניים.

למבורגיני מציגה: רכב ספורט היברידי

למבורגיני האיטלקית הוקמה לפני למעלה מ-50 שנה והיא מתמחה ברכבי ספורט מהודרים ועוצמתיים, המיועדים לבעלי ממון חובבי נהיגה וסמלי סטטוס. בימים אלה שימור הסביבה הוא סמל סטטוס ולמבורגיני, כדרכה ולפי מורשתה, עושה זאת בגדול. כאשר היא תחלוק את הידע כולנו, כאמור, נרוויח, איש איש  ברכבו ההיברידי.

הדגם ההיברידי החדש של למבורגיני נקרא Asterion LPI 910-4. השם 'אסטריון' מתייחס למיתולוגיה היוונית העתיקה ולדמות שחציה אדם וחציה שור, קריצה לשילוב בין שני המנועים במכונית אחת. ראשית, מנוע בנזין אחורי בנפח 5,200 סמ"ק המאיץ את האסטריון מאפס ל-100 קמ"ש ב-3 שניות ומביא אותה למהירות מרבית של 320 קמ"ש.
בנוסף, לאסטריון של למבורגיני יש שני מנועים חשמליים קדמיים המסוגלים להניע את המכונית לאורך כ-50 ק"מ בין טעינה לטעינה, במהירות מירבית של 125 קמ"ש.

היברידית או לא, למבורגיני אינה מכונית זולה לאחזקה. אם כבר יש לך את הסכום הדרוש כדי להיות בעלים של מכונית על ספורטיבית, עליך לקחת בחשבון גם את עלויות הדלק, טיפולים וכמובן ביטוח מתאים לרכב היוקרתי.
בתחום צריכת הדלק האסטריון העוצמתית מפתיעה עם צריכת דלק של 23.8 ק"מ/לליטר, שאינה מביישת שום מכונית משפחתית. אם תרצו, עדות נוספת לעליונות הטכנולוגית של למבורגיני.

ביטוח רכבים יוקרתיים הוא תחום ייחודי בענף ביטוח הרכב. AIG מציעה תכנית ביטוח רכבי יוקרה  למכוניות שמחירן החל מ-400,000 ש"ח הכוללת גם שירותי VIP.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים