ביטוח ישיר - שתי דרכים לקבלת הצעת מחיר לביטוח באתר AIG

שתי דרכים לקבלת הצעת מחיר לביטוח באתר AIG

קבלה של הצעת מחיר לביטוח הוא השימוש הנפוץ בשופינג דיגיטלי של פתרונות ביטוח. התחום המוביל הוא ביטוח רכב

רשת האינטרנט העבירה את הכוח לצרכנים. באמצעות הזמינות המלאה למידע ולכלים צרכניים יש לציבור הצרכנים, בכל העולם, אפשרות להשוות, להתלבט ולהחליט בנוחות. במקרים רבים האינטרנט מספק גם את הכלים לביצוע ההחלטה – הקנייה עצמה ישירות מהאינטרנט. כן, בין כל שלל המהפכות שהביאה אלינו התפתחות האינטרנט יש גם את מהפכת השופינג.
בענפים מסוימים השימוש באינטרנט הפך לערוץ השיווק והמכירה העיקרי, לדוגמא בענף התיירות ובענף ההוצאה לאור. בימינו קניית ספר בחנות ספרים היא המעשה היוצא דופן. בקרוב, עם התרחבות תפוצת מחשבי הלוח (הטאבלטים) גם קריאת ספרים תשתנה לחלוטין.

גם בתחום הביטוח האינטרנט חולל מהפכה צרכנית גדולה; אמנם מהפכת הביטוח הישיר היא ביסודה טלפונית, אך הכלים הדיגיטליים אחראים לתנופה גדולה במעבר של צרכני ביטוח לניהול עצמי של תיק הביטוח ישירות מול חברות הביטוח.
אם בעבר סוכני הביטוח היו מקור הידע הכמעט יחידי, היום כל לקוח ביטוח יכול לקבל בקלות רבה, מתי שנוח לו, מידע ברור על כל תוכניות הביטוח והפוליסות האפשריות. לקוחות הביטוח של היום יודעים מה הם צריכים ומה הם רוצים. פעם ענייני ביטוח נחשבו למשהו עלום ומיסתורי, היום כל אחד יכול במספר הקלקות פשוטות לדעת בדיוק מה הוא יכול לקבל, כולל הסברים ודוגמאות, וכמה זה יעלה לו.

קבלה של הצעת מחיר לביטוח הוא השימוש הנפוץ בשופינג דיגיטלי של פתרונות ביטוח. התחום המוביל הוא ביטוח רכב, אך גם תחומי ביטוח אחרים נהנים יותר ויותר משופינג אינטרנטי.

באתר AIG ניתן לקבל הצעת מחיר לביטוח בשתי דרכים: לשלוח בקשה להצעת מחיר באמצעות מילוי טופס מתאים עם פירוט של צרכי הביטוח, או להשאיר בקשה לשיחה טלפונית עם נציג שיווק ומכירות. מהי הדרך בה אתם מעדיפים לקבל הצעת מחיר לביטוח?

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים