פוליסות ביטוח - חיסכון בהתאמה אישית

פוליסות ביטוח – חיסכון בהתאמה אישית

חיסכון, נוחות, שקיפות, התאמה אישית. ארבעת היסודות של המהפכה שהשפיעה על צרכני פוליסות ביטוח. אתם יכולים לראות בעצמכם באתר AIG

רוצים לחסוך במחירי הביטוח? אם כבר הצטרפתם למהפכה ורכשתם פוליסות ביטוח ישירות מחברת הביטוח, אתם בדרך הנכונה. מהפכת הביטוח הישיר שהתחוללה בעשורים האחרונים של המאה הקודמת נולדה משילוב בין הצורך להקטין באופן משמעותי את עלויות הביטוח, לבין היכולת הטכנולוגית לספק שירות ישיר. ענף הביטוח שהיה מבוסס עד אז על תיווך של סוכני ביטוח שינה את פניו לבלי הכר. חברת AIG היתה שם כחלוצה ומובילה והציעה פוליסות ביטוח במחירים שעד אז נראו חלומיים. חיסכון הוא היסוד הראשון של המהפכה.

למעשה, פוטנציאל החיסכון ברכישת פוליסת ביטוח באופן ישיר אף גבוה יותר מאשר החיסכון של פער התיווך בלבד. חברות הביטוח החדשות והחדשניות, כדוגמת AIG, יכלו לספק את פתרונות ביטוח טובים יותר בפחות עלויות של מנגנון. בהשוואה לחברות הביטוח הרגילות, חברות ביטוח ישיר הן קומפקטיות להפליא. אמנם AIG, כחברה גלובלית מובילה, מעסיקה אלפי עובדים ברחבי העולם, בכלל זה בישראל, אך ללא התשתיות הטכנולוגיות שמאפשרות מכירה ושירות ישירים למיליוני לקוחות, המנגנון היה גדל ואיתו מחיר הביטוח.
בכל מקום בו פועלת AIG היא מציעה מחירים תחרותיים למגוון סוגי ביטוח בזכות תשתית עוצמתית ותפעול חסכוני. עם המעבר לאינטרנט המגמה אף התעצמה ויותר ויותר לקוחות ביטוח עוברים לרכישת פוליסות ביטוח באופן ישיר בטלפון או באינטרנט. הטלפונים החכמים מאפשרים, כמובן, את שתי הדרכים במכשיר אחד, אבל זאת כבר מהפכה אחרת.

המבנה הקומפקטי מאפשר לתת דגש חזק על שירות ללקוחות, החל מחידוש פוליסות קיימות ועד טיפול בתביעות ביטוח. ומה אתם יודעים? צרכן הביטוח המודרני מעדיף לקבל שירות ישיר ומהיר במינימום טרחה. כמו שנהוג לומר – בלי לקום מהכורסה. כמו שהוא עובד עם הבנק מרחוק כך הוא עובד עם חברת הביטוח. נוחות היא היסוד השני של מהפכת הביטוח הישיר שמובילה AIG.

שקיפות היא היסוד השלישי. זוכרים את העידן של פוליסות ביטוח עם האותיות הקטנות? אז הוא הסתיים. על מנת להיות תחרותי בעידן החדש, בו הכל נגיש 24/7 והמידע הצרכני זורם בחופשיות, פוליסת ביטוח צריכה להיות פשוטה, ברורה ובעיקר זמינה לעיון של כל אדם בזמן שנוח לו. אתם יכולים לראות בעצמכם באתר AIG; בכל תחום ביטוח בו עוסקת AIG תמצאו ספרייה עם פוליסות הביטוח, המוגשות באופן נוח לעיון ולקריאה.

מה שמוביל אותנו אל היסוד הרביעי של המהפכה – התאמה אישית. מגוון הפוליסות והגמישות שלהן מאפשרים התאמה אישית של הביטוח, תוך שימוש במערכות הטכנולוגיה והתקשורת ליישום מהיר של פוליסות ביטוח מותאמות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים