ביטוח בזמן מלחמה

ביטוח בזמן מלחמה

במצב זה של מלחמה עולות שאלות רבות הקשורות בכיסוי ובפיצוי לנזקי מלחמה ופעולות איבה. הכוונה למידע על ביטוח בזמן מלחמה, זכויות הצרכן בזמן חירום ועוד

זה למעלה מחודש שמדינת ישראל נמצאת בסיטואציה צבאית, המוגדרת כמבצע צבאי, שחלק ממנה היא מתקפה רקטית אינטנסיבית על העורף. הטכנולוגיה המופלאה של כיפת ברזל נותנת מענה מעורר השתאות לאיום הרקטי, מצילה חיי אדם וחוסכת פגיעות ברכוש.

יחד עם זאת, במצב זה של מלחמה עולות שאלות רבות הקשורות בכיסוי ובפיצוי לנזקי מלחמה ופעולות איבה. באתר משרד האוצר ניתן למצוא מידע שיעזור לכם להבין את נושא ביטוח בזמן מלחמה, מה מכוסה ע"י המדינה וזרועותיה ומה מכוסה במגרת הפוליסות הפרטיות שלכם. הדברים נוגעים בכל סוגי הביטוחים – ביטוח דירה מבנה ותכולה, ביטוחי רכוש שונים כגון ביטוח רכב, ביטוחי בריאות ועוד.
אתר משרד האוצר: כיסוי ביטוחי עקב מלחמה או פעולות איבה

ועוד הפניות למידע שחשוב לדעת בזמן מלחמה
מידע בנושא זכויות הצרכן בזמן מלחמה ובשעת חירום ניתן למצוא באתר המועצה הישראלית לצרכנות.

שאלות ותשובות בנושא עבודה בזמן מלחמה באתר חילן.

מקור המידע המוסמך בכל הקשור להתגוננות ולהתנהלות נכונה הוא אתר פיקוד העורף. מומלץ מאוד לדפדף בו ולהקדיש זמן לרכישת הידע הדרוש. האתר נוח וידידותי וכולל מידע מגוון שמותאם לצרכים של כל אחד – משפחות עם ילדים, מבוגרים וקשישים, אנשים עם מוגבלות ועוד.
אפשר להוסיף קיצור דרך לאתר פיקוד העורף בטלפון החכם, שיהיה זמין בקלות לכל צורך.
פיקוד העורף מפעיל גם דף פייסבוק וערוץ יו-טיוב, אליהם תוכלו להכנס ישירות מאתר פיקוד העורף.

חשוב מאוד! עם כל הכבוד לכיפת ברזל – ויש כבוד רב להישג הטכנולוגי המדהים הזה – יש להישמע להנחיות של פיקוד העורף, לבצע את תרגולות ההתגוננות בהתאם למצב בו אתם נמצאים – בבית, בעבודה, בחוץ, בנסיעה וכד'. ונשמרתם לנפשותיכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים