תיק ביטוח - למה זה קורה לכם

תיק ביטוח, למה זה קורה לכם?

הגידול בצרכי הביטוח של אנשים ומשפחות, גיוון פתרונות הביטוח וטכנולוגיות מתקדמות משנים את צרכנות הביטוח בעולם. העתיד כבר כאן: תיק ביטוח

אם אתם שומעים לאחרונה יותר ויותר את הביטוי 'תיק ביטוח', יש לכך סיבה – הרגלי הצריכה של ביטוח משתנים. זה קורה בכל העולם וגם בישראל. השינויים בצרכנות הביטוח הם חלק מתמורות והתפתחויות בכל העולם הפיננסי האישי; כמו שעד היום היה לנו תיק השקעות, עכשיו יש לנו תיק פנסיה, תיק נכסים, תיק אשראי ו… בדיוק, תיק ביטוח.

המשמעות של ההתפתחות הצרכנית היא ראייה כוללת של התחום; תמונה כוללת של הפעילות הפיננסית האישית או המשפחתית, שהביטוח הוא חלק ממנה, ומבט כולל על צרכי הביטוח וההוצאות לביטוח. לידיעתכם, גם בתוך תחום הביטוח יש תיקים: תיק ביטוח חיים הוא כבר מושג מוכר, ולאחרונה הצטרף אליו גם התיק של ביטוחי הבריאות.

מדוע זה קורה? יש סיבות וגורמים רבים, החל מעלייה בתוחלת החיים, דרך שיפור ברמת החיים, גיוון של סגנון החיים – כל אלה יוצרים צרכי ביטוח חדשים ומולידים פתרונות ביטוח חדשים. כאשר יש יותר עניינים לנהל צריך תיק – תיק בטוח.

התכולה הבסיסית של תיק משפחתי היא ביטוח בריאות (בכל מדינה זה שונה), ביטוח פנסיוני, ביטוח חיים (יכול להיות כחלק מהביטוח הפנסיוני), ביטוח רכב (חובה ומקיף), דירה (מבנה ותכולה). לכל אלה נוספים ביטוחים ציבוריים כגון ביטוח לאומי, ביטוח בריאות ממלכתי, ביטוח תלמידים ועוד.
אם המשפחה אוהבת לטייל בעולם היא צריכה ביטוח נסיעות, עוד מכונית במשפחה מוסיפה עוד פוליסה לתיק הביטוח, גם המשכנתא באה עם ביטוח. חידושי רפואה יוצרים אפשרויות חדשות לביטוח בריאות, מחשבה קדימה עשויה לצרף לתיק גם ביטוח סיעודי. וזה עוד לפני שדיברנו על ביטוח תאונות אישיות. למי שיש גם עסק, יש עוד תיק ביטוח נפרד.

הגיוון של צרכי הביטוח ופתרונות הביטוח הוא לא הגורם היחיד. גורם נוסף ומכריע הוא הטכנולוגיה המתקדמת, שמצד אחד מאפשרת להציע תוכניות ביטוח בהתאמה אישית, בזמן אמת ובמחיר הוגן, ובכך מעלה את הזמינות של פתרונות ביטוח לכל אחד ואחת, ומצד שני מספקת לצרכני הביטוח מידע וכלים לניהול ושליטה בפעילות הביטוח שלהם. מה שקרה לפני למעלה מעשור בעולם תיקי ההשקעות, כאשר האינטרנט הביאה את המידע ואת הכלים להשקעה עד לקצות אצבעותיו של המשקיע, קורה עכשיו בתחום הביטוח.

אצלנו ב-AIG העתיד כבר כאן; לקוחותינו נהנים מסל פתרונות גדול שמאפשר בנייה של תיק ביטוח מושלם. AIG היא מן החלוצות והמובילות בפתרונות ביטוח בהתאמה אישית של הכיסוי והמחיר. לרשות לקוחותינו עומדים כלי אינטרנט לניהול עצמי המאפשרים ל-AIG לספק לכל לקוח שירות אישי מהיר בכל ענייני תיק הביטוח. כי בביטוח המהירות קובעת.
לדוגמא, במדור שירות הלקוחות באתר האינטרנט יכולים הלקוחות לקבל מידע מקיף אודות הטיפול בתביעות הקשורות לתיק הביטוח שלהם ובכך לקצר באופן משמעותי את תהליך הדיווח וליהנות מתגובה מהירה של צוות AIG, שזכה לאחרונה, בפעם השנייה ברציפות, במקום הראשון בתחום טיפול בתביעות ביטוח במדד השירות של משרד האוצר

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים