פוליסות ביטוח מוזרות וביטוחים מיוחדים

פוליסות ביטוח שכנראה לעולם לא תצטרכו

אם יש לכם צרכי ביטוח מיוחדים ויוצאי דופן, אתם ודאי תשמחו לגלות שלכל סיכון שיעלה על דעתכם עולם הביטוח מציע כיסוי. הנה כמה דוגמאות משונות במיוחד

בסל הביטוח המושלם יש לכם פוליסות ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא וביטוח תאונות אישיות. מעת לעת אתם רוכשים גם ביטוח נסיעות לחו"ל. יש משהו שחסר לכם ברשימה? ביטוח צייד למשל? או ביטוח נגד נזקי טרולים?

כן, העולם מלא הפתעות וכמעט לכל הפתעה יש הגנה ביטוחית. אז בואו נכיר כמה פוליסות ביטוח מן המשונות ביותר שמציע עולם הביטוח (שאת רובן ככולן לעולם לא תצטרכו):

פוליסות ביטוח תאונות צייד – הספורט אמנם הולך ודועך ברחבי העולם המתקדם, אך בארה"ב עדיין יש רבים שעוסקים בכך ועבורם קיימות מגוון פוליסות המכסות נזקי גוף לעצמך ולצד ג' ואחריות ישירה ועקיפה. הכיסוי הנכון ביותר הוא כנראה להימנע מן "הספורט" הזה.

פוליסות ביטוח צד ג' לבתים מכושפים – מנהלי אתרים מכושפים, תופעה תיירותית נפוצה לאחרונה, בעיקר בארה"ב כמובן, יכולים לבטח את עצמם כנגד אסונות שעלולים לקרות לאורחים כתוצאה מחוויית הפחד שכרוכה בביקור. בצד עסקי הבתים המכושפים מתפתחים עסקי צייד רוחות, שגם עבורם פותחו פוליסות מיוחדות.

פוליסות ביטוח נגד חטיפה בידי חייזרים – לא תאמינו כמה הפוליסה הזאת נפוצה. ניתן גם לרכוש ביטוח נגד נזקים שייגרמו כתוצאה מנחיתה או התרסקות רכב חלל של חייזרים. ואם כבר שאלתם, אז כן – יש פוליסות נגד מתקפת זומבים, אנשי זאב וכמובן ערפדים.

פוליסות ביטוח חתונות – משהו שנשמע דווקא מאוד הגיוני ורצוי כל עוד מדובר בביטוח סיכוני ביטול שונים, טעויות ספקים וכיוצ"ב. אבל מה תגידו על פוליסות שכוללות כיסוי לבריחת החתן/כלה ברגע האחרון ופיצוי ללב שבור?

פוליסות ביטוח נגד נזקי זכייה בלוטו – כן, שמעתם נכון. הפוליסה מיועד למעסיקים שמכסים את עצמם למקרה שאחד מעובדיהם יעזוב את העבודה עקב זכייה בלוטו. עכשיו זה הגיוני.

פוליסות ביטוח נזקי טרולים – לא, לא מדובר במפלצות מן המיתולוגיה הסקנדינבית או ביצורים מספרי הפנטזיה של ג'.ר.ר. טולקין, אלא בטרולים של העידן החדש – הטרולים הווירטואליים שתוקפים ברשת.

אל תנסו לחפש את הפוליסות האלה בישראל, אבל כדאי לדעת לאילו רמות של יצירתיות מקצועני הביטוח בעולם יכולים להגיע.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים