מזוגיות למשפחה – על מוצצים, חיתולים וביטוחים

מזוגיות למשפחה – על מוצצים, חיתולים וביטוחים

מרקם של אתגרים חדשים וחוויות חדשות מציף אתכם במעבר מזוגיות למשפחה. ואף מילה על פסטיגלים וסרטים מצוירים, זה עוד יגיע.

ילד ראשון נולד ואתם הופכים מזוג למשפחה. המון מזל טוב ושפע ברכות ויחד איתם, כמובן, המון דאגות וטרדות חדשות. לא צריך להגיד לכם שהמעבר הזה – מזוגיות להורות, מאהבה בשניים לאחריות משפחתית – הוא דרמטי ומשמעותי ומשפיע בכל תחומי החיים. הורים צעירים יודעים לספר איך לאחר לידת ילדם הראשון, הנהיגה שלהם השתנתה מקצה לקצה. וזאת כמובן רק דוגמא אחת ולא הכי מרכזית בשלב זה של מעבר מזוגיות למשפחה, שהוא ככל הנראה הכי מורכב והכי מאתגר במעגל החיים.
האושר הגדול נמהל לאורך היום ברגשות לא מוכרים שמגיעים בעוצמות גבוהות, החל מרגשי אהבת אין קץ ועד מתח וחרדה. גודל האחריות ברור, האתגר מובן אבל למרות כל ההכנות שבדרך זה בעצם נוחת בבת אחת. ברגע מסוים כאשר בנכם או בתכם הבכור/ה השמיעו את הצווחה הראשונה בחדר הלידה הכל משתנה.
קחו דוגמא בכיף: הבית המוקפד שלכם כבר לעולם לא יהיה מתוקתק ומדוגם. ברוכים הבאים לעולם הצעצועים, המוצצים, החיתולים וכל השאר. וזאת רק ההתחלה.

הטעם שלכם במכוניות משתנה והמונח 'מכונית משפחתית' תופס יותר ויותר מקום בשיח שלכם. גם המילה חיסכון חודרת מן השוליים אל מרכז העניינים. קופת חולים וביטוח בריאות הן מילות מפתח. בייביסיטר כבר אמרנו? התחלתם לבדוק באינטרנט חופשות משפחתיות? להשוות מחירי מגבונים לחים?
מרקם של אתגרים חדשים וחוויות חדשות מציף אתכם. ואף מילה על פסטיגלים וסרטים מצוירים, זה עוד יגיע.

בתקופה הראשונה של ההורות החדשה, הנושא הכי מדובר הוא העייפות. בכל מה שקשור לתינוק החדש אין פשרות. השעון הביולוגי של התינוק מכתיב את הקצב והזמן שהיה עד כה בשליטה שלכם (ושל הבוס או העסק) נשלט ע"י אדם חדש שאך זה יצא לאויר העולם.
זה הזמן להכניס את סבתא וסבא לתמונה, ומי שידו משגת, אף יכול לשכור שירותי אחות מיוחדים, שמעניקים להורים הצעירים אפשרות לישון קצת. רוצים עוד טיפ? אל תנצלו את זמן סבתא וסבא כדי לקרוא באינטרנט מאמרים בנושא "מזוגיות למשפחה". יש המון מידע והוא לא בורח לשום מקום, לכו לישון.

ומה קורה בתיק הביטוחי שלכם?

המעבר מזוגיות למשפחה כולל גם פוקוס פיננסי מסוג אחר. אמרנו חיסכון?  אמרנו ביטוח? זה הזמן לבדוק את הרכב תיק הביטוח, שעשוי לכלול גם ביטוח חיים ריסק. האם מה שיש מספיק עכשיו, כשאתם כבר לא רק שניים?

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים