פרסומת ביטוח חיים – מגזין AIG

פרסומת ביטוח חיים תאילנדית סוחפת את העולם

בשנה האחרונה חוללה חברת ביטוח חיים מתאילנד (TVC) סוג של מהפכה והצליחה לרגש עשרות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם, רובם מחוץ לתחום הפעילות של החברה, שמתמקדת כמובן בשווקי הביטוח של תאילנד

ביטוח חיים הוא מוצר שקשה לפרסם אותו. מאז ומעולם התלבטו חברות ביטוח כיצד לפרסם את המוצר שכל אחד צריך, כל אחד מבין כמה הוא חשוב ואף אחד לא רוצה לחשוב עליו. כן, ביטוח חיים קשור לכל הפחדים והחששות ודיבור על ביטוח חיים כולל "דברים רעים". מי רוצה לחשוב על זה או לדבר על זה?
מצד שני בלי להשקיע בשיווק ובפרסום קשה להגיע לצרכנים. אז באופן מסורתי חברות שמשווקות פוליסות ביטוח חיים מצאו כל מיני שיטות איך "לדבר על זה בלי לדבר על זה".

הדילמה הפכה לקשה עוד יותר עם התפתחות הכלכלה הגלובלית והגדלת התחרותיות בענף הביטוח – הצורך בפרסום נעשה חשוב יותר, המאבק על תשומת הלב הפך למורכב יותר ורק הדילמה הקלאסית בעינה עומדת: איך מדברי על מה שלא מדברים?!

בשנה האחרונה חוללה חברת ביטוח חיים מתאילנד (TVC) סוג של מהפכה והצליחה לרגש עשרות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם, רובם אגב מחוץ לתחום הפעילות של החברה, שמתמקדת כמובן בשווקי הביטוח של תאילנד. החברה העלתה לרשת, לאתר הוידאו יו-טיוב, סרטון המראה גבר צעיר שחי בצניעות ומעשיר את חייו באמצעות מעשים טובים ללא כוונת רווח. כל מה שיוצא לו מטוב לבו הוא רגשות חיוביים. הסרט התאילנדי הפך ללהיט ענק ברשת וזכה, כאמור לעשרות מיליוני חשיפות ביו-טיוב ועוד עשרות מיליונים במדיה חברתית. ייתכן כי מדובר בפרסומת ביטוח חיים הנצפית ביותר בהיסטוריה.

כמו כל פרסומת קלאסית לביטוח חיים, גם הסרטון הזה של חברת TVC מתאילנד אינו מדבר על המוצר ועל הצורך. למעשה הוא מתעלם מהם לחלוטין ומתמקד בדברים הטובים של היומיום – עזרה לזולת, חום אנושי, אהבה לחיות ורגישות לטבע. כל הערכים החיוביים בשלוש דקות של רגש נטו. הסרטון מסתיים בסיסמא פשוטה – "תאמינו בטוב". המסר הסמוי הוא ברור: מי שמאמין בטוב דואג להגנה בפני הרע. המסר שמחלחל לתודעה: ביטוח חיים הוא חלק מן הדברים הטובים. פשוט, לא?!

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים